Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ei puolen vuoden suhteen jälkeen rakasta, rakastaako myöhemminkään?

Vierailija
10.06.2019 |

Naisystäväni sanoi ettei vielä rakasta minua. Olemme olleet yhdessä vähän yli puoli vuotta. Kannattaako suhteeseen jäädä, jos molemminpuolista rakkautta elämääni etsin? Kuinka todennäköistä on että se rakkaus sieltä vielä tulee?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tule rakkaus myöhemmin, olen pahoillani, se ei vaan kertakaikkiaan tule ns. ajan myötä.

Vierailija
2/8 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla kyse siitä, että määrittelette rakkauden eri tavoilla? Olen kuullut joidenkin ihmisten esim. sanovan, että toista ei voi oikeasti rakastaa ennen kuin on tyyliin asunut pitempään yhdessä ja kohdannut vastoinkäymisiä ja ne alkuihastuksen ruusunpunaiset lasit ovat tippuneet silmiltä. Eli puolen vuoden kohdalla, vaikka olisi kuinka kuumat tunteet toista kohtaan, niin se on vasta ihastusta eikä voi vielä olla oikeaa rakkautta.

Mutta mene  ja tiedä, itse en ole vielä koskaan ollut rakastunut, joten en osaa sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös siitä miten tiivisti olette yhdessä. Näettekö päivittäin vai pari kertaa viikossa?

Vierailija
4/8 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette olleet tiiviisti yhdessä tuon ajan niin kyllä siellä pitäisi jonkinlainen rakkaus olla jo muodostunut. Rakkaus syvenee ja muuttuu suhteen jatkuessa toki.

Vierailija
5/8 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottekopannu? Jos ootte eikä rakasta niin ei tuu rakastamaankaan

Vierailija
6/8 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/8 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastin teininä poikia jo parin kuukauden jälkeen. Nykyistä miestä aloin rakastaa vuoden jälkeen, hänellä kesti 1,5 vuotta kertoa rakastavansa minua. Ja tämä on tähänastisen elämäni paras suhde, koska rakastamme toisiamme aidosti, emmekä mitään mielikuvia toisesta. Nuoruuteni rakkaudet olivat pelkkää mielikuvien rakastamista.

Vierailija
8/8 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut 6kk ja nyt vasta tunnustimme rakkautta . Molemmilla pitkät suhteet ja vaikeat erokriirisit taustalla.

N37

M41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä