Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olette tilanneet hulavanteen? Sillä vyötäröläskit lähtee paremmin ku juoksemalla

Vierailija
10.06.2019 |

Kesän hitti

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha juttu jo, ostin 10 vuotta sitten, kun näitä painovanteita mainostettiin, nyt on kellarissa pölyyntymässä =D

Vierailija
2/8 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei minulla ole vyötäröläskejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vyötäröläskejä ja myös käyttämätön hulavanne vaatekaapissa.

Nyt kuulkaas mä kaivan sen esiin ja aloitan treenit. Tyttönä tykkäsinkin aina pyöritellä hulavannetta.

Vierailija
4/8 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ostin vanteen joskus viisitoista vuotta sitten. Ei se tuolla kaapissa auta.

Se on yllättävän hankalaa alkuun ja sen takia se sitten kyllästyttikin, kun ei saa pysymään liikkeellä tai vyötäröllä yleensäkään. Painovanne huom! Ei mikään lasten leluvanne.

Vierailija
5/8 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko sitä vannetta? Eikö riitä että hytkyy vaan sen varttitunnin

Vierailija
6/8 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän oli jo aikoja sitten eräänlainen villitys, josta mulla onkin muistona tuollainen powerhoop. Ihan helppo minusta pyörittää, mutta ei se silti ole jaksanut innostaa vuosikaupalla, eikä ne tulokset nyt niin ihmeellisiä olleet.

Vierailija
7/8 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole väliä millä liinkutamuodolla tietty kcal määrä kulutetaan sen kanssa mistä rasva lähtee. Mikään tietty liikuntamuoto ei tähtää mitään kehon osaa, koska lihas ei riko rasvaa suoraan vaan siinä tarvitaan useampaa sisäelintä, jotka sitten määräävät mistä rasvakudosta muuttuu energiaksi ja tämän määrittää lähinnä geenit. Eniten painoon kuitenkin vaikuttaa kuitenkin ruokavalio, koska liikkua pitää todella paljon polttaakseen edes suklaapatukan verran energiaa.

Vierailija
8/8 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, että tuli mustelmia ja pyöritys tuntyi siltä, että munuaisia kairataan. Onkohan nuo painot ihan turvallisia...

Kohta varmaan uutinen: Pyöritti päivittäin 1,2kg hulavannetta, kaikki sisäelimet arpeutuneet yhteen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi