Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaminen?

Blondi
10.06.2019 |

Olemme nuori pariskunta ja yhteistä taivalta 7 vuotta takana. Mutta nyt siinä pisteessä että mietin eroa miehestä. Meillä on 5 vuotias tyttö.

Elikkä ayyt miksi mietin asiaa; mies ei tee kotitöitä, teen itse kaikki muut paitsi auton huollot.. Käymme molemmat töissä ja saman suuruiset palkat mutta minä maksan enemmän yhteisiä kuluja jne.
Mies on törkeä minua kohtaan eikä arvosta, väkivaltaa ei ole kumminkaan.
Olen alkanut haaveilemaan miehestä joka rakastaisi eikä nöyryyttäis.. olen onneton päivät kun joudun olemaan miehen kanssa. Asumme talossa joka on miehen, ei minun. Jatkuvaa kiristämistä on että joudun lähtemään kadulle jos en suostu laittamaan ruokaa, siivoamaan tai harrastaan seksiä.

En jaksaisi enään ja päivittäin haaveilen omasta asunnosta jossa asuisimme tytön kanssa.

Miten tilaanteessa kannattaisi toimia ja jos on kokemuksia erosta ja päätös yhteishuoltajuudesta niin miten on toiminut? Vertaistukea etsiskelen..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa ainoa oikea järkevä ratkaisu on ero. Kukaan, ei siis kukaan tervejärkinen kiristä omaa rakasta puolisoaan mistään syystä.

Vierailija
2/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tarinan roisto - check

Nainen on kärsivä uhri - check

Kuvioissa on lapsi - check

Kaikki on miehen syytä - check

Ainoa ratkaisu on ero - check

Vakiosapluunalla mennään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut liian kiltti ja pitänyt miestä hyvänä vuodet.. aina ollut lämmin ruoka odottamassa ja siistiä kotona.. oon vaan niin loppu hoitamaan kaikki yksin aina.. mulle ei koskaan tehdä ruokaa, miksi?? En saa suhteesta mitään. Lapsen takia olen ollut mutta nyt haaveilen toisesta elämästä ja miehestä. En ole väittänyt olevani uhri mutta kaiken oon antanut suhteelle saamatta itse mitään ja luotto miehiin mennyt kaikkien kokemusten myötä :( en tosiaan tiedä voinko olla enään kenenkään miehen kanssa suhteessa kun näyttää olevan miehillä tapa valehdella ja esittää

Vierailija
4/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja voitko antaa asiaan ratkaisun eikä pelkkää ivailua kun toisella on hyvin vaikeaa aikaa elämässä?

Vierailija
5/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään oo vinkkejä

Vierailija
6/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
7/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
8/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
9/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
10/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa, lähde heti tytön kanssa.

Mies tod. näk tekee kaikessa kiusaa tulevaisudessa. Ota asianajaja, muuten olet alakynnessä voimakasluontoisen miehesi kanssa.

Kaikkea hyvää tulevaisuuteesi

Vierailija
11/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala puhua läheisillesi erosta niin se on henkisesti helpompi ajatus. Katsele vuokra-asuntoja, hommaa lakimies ja muuta pois.

Elät painajaisessa nyt. Sen pitää loppua.

Vierailija
12/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa, lähde heti tytön kanssa.

Mies tod. näk tekee kaikessa kiusaa tulevaisudessa. Ota asianajaja, muuten olet alakynnessä voimakasluontoisen miehesi kanssa.

Kaikkea hyvää tulevaisuuteesi

Oonkin miettinyt miten mies käyttäytyy eron jälkeen :( haluaisin kuitenkin lapsen takia elää sovussa mutta saapa nähdä miten mies reagoi.. ei ole varaa asianajajiin.

Vierailija
13/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala puhua läheisillesi erosta niin se on henkisesti helpompi ajatus. Katsele vuokra-asuntoja, hommaa lakimies ja muuta pois.

Elät painajaisessa nyt. Sen pitää loppua.

Juu näin pitää tehdä.

Olenkin haaveillut millaista olisi taas nauttia elämästä ja arjesta.. elämänilo kadonnut miehen kanssa ollessa, kuollut sisältä nykyisin eikä voi nauttia mistään..

Vierailija
14/14 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme