onko ok, että pienen lapsen äiti harrastaa "yhden illan"-juttuja?
Olemme eronneet muutamia kuukausia takaperin lapsen isän kanssa ja eromme jälkeen olen viettänyt muutaman miehen kanssa kuuluisan yhden yön. Miehet ovat minulle ennestään olleet tuttuja ex-mieheni kautta. Nyt ystäväni moralisoi minua, miten olen voinut pienen lapsen äitinä harrastaa seksiä muutaman eri miehen kanssa alkoholinhuuruisen illan jälkeen, eli kyllä, baarissa olen nämä miehet aina bongannut, he ovat itse aina tulleet juttelemaan niitänäitä, ja myöhemmin ollaan vietetty yhteinen yö. Omasta mielestä ainoa negatiivinen asia jonka tässä asiassa näen on se, että miehet tuntevat nuoruudesta saakka ex-mieheni, sekä se, että paikkakunta on pieni niin maineen saa kyllä pilattua jos enemmän alkaa noita kumppaneita olemaan. Tosiaan nyt olen eromme jälkeen ollut kolmen miehen kanssa sängyssä, yhden kanssa useamman kerran, kaksi muuta oli ja jäi yhdenillan jutuiksi. Muutenkin mies seurassa on nyt tullut lapsivapaina viikonloppuina viihdyttyä? onko tämä teidän mielestä paha asia? itsellä jotenkin nyt kuvottava olo itsestä ja ajattelin jo että onko tässä tullut mokattua niin pahasti että muutan 20km päähän nykyiseltä paikkakunnalta.
Kommentit (23)
Exän kavereiden kanssa paneminen on aika ala-arvoista, seksin harrastaminen sinänsä ihan luonnollista.
Edellinen jatkaa että tuossa tilanteessa kannattaa varmaan hankkia se vakimies ja ennenkaikkea pitää suu kiinni miesjutuista.
Ongelma tuo olisi vain siinä tapauksessa, jos lapsesi olisi jäänyt heitteille.
Nyt unohdat noi ajatuksesi ja katsot kuinka tämän orastavan seurusteluhteesi kanssa käy.
Mukavaa kesää!
Vierailija kirjoitti:
Nyt unohdat noi ajatuksesi ja katsot kuinka tämän orastavan seurusteluhteesi kanssa käy.
Mukavaa kesää!
siis ei ole kenenkään kanssa suhdetta, ja lapsi ei siis asiasta kärsi kun nämä tapahtuu vain kun lapsi on isällään, ei siis liity lapseen mitenkään...ap
Vierailija kirjoitti:
Exän kavereiden kanssa paneminen on aika ala-arvoista, seksin harrastaminen sinänsä ihan luonnollista.
tätäpä itsekin olen ajatellut, exä ei kyllä onneksi tiedä asiasta ja olemme kaikki pitäneet asiasta suumme kiinni, se on kaikkien parhaaksi. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa kesää!
siis ei ole kenenkään kanssa suhdetta, ja lapsi ei siis asiasta kärsi kun nämä tapahtuu vain kun lapsi on isällään, ei siis liity lapseen mitenkään...ap
Mikset voi käydä miesten luona kun lapsi on tarhassa tai koulussa? Onko kumi käytössä vai vedätkö paljaana?
Eikö se ole sama mitä tekee silloin jos lapset on hoidossa?
Pikkupaikkakunnan osalta on niin että juoruja tulee, eikä siinä auta sun oma tieto siitä että toimit oikein tai että lapset on hoidossa. Niiltä osin se on sinä joka vaan joudut sietämään sen että joidenkin mielestä maineesi menee jos toimit noin.
Vierailija kirjoitti:
20 km polkee nopeasti fillarilla, kun alkaa tuntumaan siltä. Noi pyörähommathan on sulle tuttuja.
Kolmen miehen kanssa naiminen ei tee naisesta fillaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 km polkee nopeasti fillarilla, kun alkaa tuntumaan siltä. Noi pyörähommathan on sulle tuttuja.
Riippuu paikkakunnan koosta.
On ihan ok sinänsä, mutta helppo olet kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa ei riipu jos kaikki on sinkkuja.
Haluaako ap kertoa jos käyttää kumia ja jos käyttää niin hommaako niitä itse?
En näe syytä, miksei muka eronnut äiti saisi enää seksiä harrastaa. 🤔 Jos lapsikaan ei siitä mitenkään kärsi.
Tsemppii siulle! ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa ei riipu jos kaikki on sinkkuja.
Jos kaikki aloituksessa mainitut 4 miestä on tuttuja keskenään, niin aika pienet on piirit.
Minun mielestä siitä vaan, kunhan lapsi ei jää heitteille (lapsivapaana viikonloppuna oletettavasti ei jää) ja pidätte huolen ehkäisystä (sukupuolitautien varalta, ei sitä ikinä tiedä mitä jollakulla toisella on).
On ok. Tosin olet nyt samassa asemassa kuin mies joka on käynyt maksullisilla.
Kyllä kiitos!
t. mies jolla on tällä hetkellä vakkarina eronnut, alle kouluikäisten lasten yh