Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea tarvitaan FB-tilin luomisen nykyään?

Vierailija
10.06.2019 |

Puhelinnumero ja kuva kasvoista ainakin. Onko kopio passistakin nyt välttämätön? En ole saanut itse enää luotua profiilia uudestaan kun en suostu lähettelemään heille tietojani.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua liittyä sosiaaliseen mediaan, ei ole pakko liittyä sosiaaliseen mediaan.

Ei ole edes pakko olla internetissä.

Vierailija
2/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä meno muuttui. Miljoonia tilejä suljettiin ja rekisteröityminen tehtiin käytännössä mahdottomaksi ellet sitten halua antaa kaikkia tietojasi heille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla kesti uuden profiilin teko 3 minuuttia anonyymillä gmail osoitteella. Mitään passitietoja jne ei kysytty. Juuri äsken testasin.

Vierailija
4/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulla kesti uuden profiilin teko 3 minuuttia anonyymillä gmail osoitteella. Mitään passitietoja jne ei kysytty. Juuri äsken testasin.

No ap onkin trolli.

Joku kesälomille päässyt viettää aikaansa tehtaillen tänne trollialoituksia.

Vierailija
5/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin onnistuu, mutta huomiseen mennessä sulta aletaan kyselemään lisää tietoja etkä enää pääse profiiliin. Jos eivät ole tyytyväisiä sun vastauksiin, tili suljetaan. Testattu on jo monta kertaa.

Vierailija
6/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjaudu ulos ja takas sisään. Se tietojen kalastelu saattaa alkaa jo heti.

Vierailija
7/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjaudu ulos ja takas sisään. Se tietojen kalastelu saattaa alkaa jo heti.

ainakaan vielä ei alkanut.

Vierailija
8/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"We want to make sure your account is secure

We've recently noticed unusual activity from your account. We've logged you out to help keep Facebook safe for you and everyone else.

To get you back into your account, we'll walk you through a few steps."

Loin tilin ja sain heti tämän ilmoituksen. Sen jälkeen pyytää puhelinnumeroa.

Vierailija
9/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"We want to make sure your account is secure

We've recently noticed unusual activity from your account. We've logged you out to help keep Facebook safe for you and everyone else.

To get you back into your account, we'll walk you through a few steps."

Loin tilin ja sain heti tämän ilmoituksen. Sen jälkeen pyytää puhelinnumeroa.

Kun puhelinnhumero on annattu tulee viesti:

"Upload A Photo Of Yourself

To get back on Facebook, upload a photo that clearly shows your face. Make sure the photo is well-lit and isn't blurry. Don't include other people in the shot.

We use this photo to help us check that this account belongs to you. We'll delete the photo once we've done this, and it will never appear on your profile."

Vierailija
10/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiliin ei pääse ennekuin kuva on hyväksytty. Täysin mahdotonta saada profiilia tuonne enää. Voiko näitä tilejä ostaa jostain?

Vierailija
11/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just äsken loin sinne uuden feikkitilin. Otin luukusta sähköpostiosoitteen ja sitä käyttäen rekisteröidyin faceen, ei siinä mitään kuvia kyselty.

Vierailija
12/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"We'll send an update once we've reviewed your photo.

We're always looking out for your security, so until then you won't be able to use Facebook."

Täysin mahdotonta päästä FB nykyään.. Saisipa jostain ostettua näitä profiileja. Parikymppiä voisin maksaa.

Vierailija
13/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen dinosaurus :D En ole koskaan ollut Facebookissa, ja näköjään sinne on mahdotonta päästäkään enää. Eikä kukaan uskoisi tiliäni oikeaksi, jos se on vasta luotu eikä kavereitakaan olisi kuin muutama hassu. Kai tästä elämästä selviää ilmankin.

Vierailija
14/14 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen dinosaurus :D En ole koskaan ollut Facebookissa, ja näköjään sinne on mahdotonta päästäkään enää. Eikä kukaan uskoisi tiliäni oikeaksi, jos se on vasta luotu eikä kavereitakaan olisi kuin muutama hassu. Kai tästä elämästä selviää ilmankin.

Vaalivaikkuttamiskohun seurauksena FB on aivan vainoharhainen nykyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme