Avainlukulista loppui huomaamatta.
Enkä saanut sitä enää vaihdettua uuteen. Oli monta juttua, joihin se lista hupeni.
Nyt tuli osuuspankkiin sitten reissu, mutta saanko minä sen lukituksen pois ajokorttia näyttämällä?
Passia tai henkilökorttia ei ole ikinä ollut.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
et saa, tuli kortin hankinta eteen ja poliisilla on 2 viikon jono
Voiko sen kuvan ottaa itse ja laittaa poliisille..
Mä oon ihan kuutamolla nyt:(
Osaatko googlata vai miten kuutamolla olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko poliisilla sormenjälkesi?
Kuvaa ei voi laittaa itse vaan sen pitää mennä valtuutetun liikkeen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ku meet valokuvausliikkeeseen (jotka löytyy listalta) ja saat sieltä koodin jonka kanssa menet poliisilaitokselle tilaamaan korttia. (netissäkin vois tietty hoitaa, mutta kun sulla ei oo niitä pankkitunnuksia)
Hei
Voit käydä myös R-kioskilla ja antamalla koodin 5566 saat ohjeet miten lähetät sopivan valokuvan pankkiin hyväksyttäväksi.
OP lähetetää avainlukulistan automaattisesti postitse, kun avainlukuja on jäljellä 20 kpl.
Miten ei ihmisellä voi olla henkilötodistusta. Varsinkin kun siitä on nyt niin paljon viime aikoina puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Miten ei ihmisellä voi olla henkilötodistusta. Varsinkin kun siitä on nyt niin paljon viime aikoina puhuttu.
Ei mullakaan ole, tilasin vasta. Ei ole vaan ollut tarvetta, mutta nyt hain kun tarvii syksyllä hoitaa pankkiasioita. ykkönen ja vitonen
Mulla kävi sama, opn tiskiltä ei saanut uutta avainlukulistaa. Mulla on myös nordealle tunnukset, joten niiden avulla hain passia. Valokuvat otin liikkeessä.
Kiitos teille vastauksista. Siispä kuvaukseen.
Btw. On mulla parikin iskemätöntä avainlukulistaa, mutta ei niistä tähän apua ole.
Soita sinne pankkiin ja selvitä miksei käyttämättömät listoja saa toimimaan.