Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Länsimaisessa lehdistönvapaudessa SAA julkaista Tomi Putaansuun kuvia!

Vierailija
24.05.2006 |

Jos se estetään on kyse jo pahemmanlaatuisesta sensuurista ja silloin harkitsen vakavasti valitusta oikeuskanslerille sekä Euroopan Unioniin.

Tomi Putaansuu on ihminen joka on tarkoituksellisesti työntänyt itsensä julkisuuteen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta juornalistin etiikan sopisi myös sanoa jotakin jos vartavasten toivotaan lehdistön jättämään tämän puolen rauhaan. Tosin eipä tuo eettisyys ole koskaan seiskan vahvimpia arvoja ollutkaan eli jokainen päättäköön itse haluaako moista kannattaa vai ei.

Vierailija
2/14 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kun olisikin mukava lukea sinusta ap seiskasta juttu... Tosin ei taida enää olla paljoa lukijoita.

Lehteähän tehdään lukijoille, joten taisi Seiska ampua pahemman kerran omaan jalkaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana ei voi naamioitua roolihahmon taakse julkisuudessa.

Vierailija
4/14 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oi kun olisikin mukava lukea sinusta ap seiskasta juttu... Tosin ei taida enää olla paljoa lukijoita.

Lehteähän tehdään lukijoille, joten taisi Seiska ampua pahemman kerran omaan jalkaansa.

Vierailija
5/14 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vois sitä nyt suomalaiset lehdet kunnioittaa. Eihän tässä missään jenkeissä tai briteissä olla.

Lehdistön vapaus tarkoittaa myös sitä, että niillä on vapaus myös kunnioittaa toisen toiveita jos haluavat.

Kuitenkin suuri osa esim. seiskan jutuista on ihan näiden julkimoitten itse antamia ja vielä ilmoittamia.

Vierailija
6/14 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tajuaa jo, että olet säälittävä moraaliton haaskalintu.

Tässä ei ole kyse siitä mitä SAA tehdä eikä siitä onko itse halunnut julkisuutta.

Vierailija
7/14 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että heidät pitää jättää rauhaan, heitä ei saa kuvat ilman naamioita yms. Niin silloin pitäisi olla oikeus samaan muillakin mm. Tanja Saarella jne. mutta eipä sama enää heitä koske edes teidän mielestänne. Suotte vain Lordille kaikki erikoisoikeudet!

Vierailija
8/14 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niiden työtä. Missä on julkkiksen VAPAA-AIKA????

Vierailija
9/14 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sitä mieltä todellakin, että joka julkisuuteen menee, menettää kaiken oikeuden omaan itseensä, oikeuden rajata omaa yksityisyyttään?

Minä itse olen sitä mieltä, että julkisuuden henkilöilläkin on oikeus vaikuttaa siihen mitä he julkisuuteen haluavat tuoda, oli sitten kyseessä Lodi, Matti Vanhanen tai Nykänen, kuka tahansa. Toki on olemassa asioita jotka on yleisölle kerrottava, vaikka asianomainen ei tahtoisikaan. Silloin uutisella tulisi olla kuitenkin jokin yhteiskunnallinen tms merkitys. Putaansuun pärstävärkillä sellaista ei liene kuitenkaan.

Inhoan ja halveksin Seiskan, Ohon ja Katson kaltaista haaskajournalismia. Rahastetaan lööpeillä, millään ei ole mitään väliä. Ja todellakaan ei ole yllättävää että juuri Seiska ensimmäisenä runttasi nuo kuvat etusivulleen.

Vierailija
10/14 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhettään. Vaan hän haluaa jakaa ihmisten kanssa musiikkinsa ja työnsä. Mutta tätähän ap:n kaltaisten ihmisten on vaikea ymmärtää.

Vierailija
11/14 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

9 Mistä sitten mahtaa olla kyse??

Vierailija
12/14 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksusti tehdä paaaaljon juttuja Lordista ja saada kivasti lukijoita lisää, mutta tuskin tulee Mr Lordi heille haastatteluja antamaan tollasen tempun jälkeen. heh...

Vierailija
13/14 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin sattumoisin kulttuuriministerimme nauttii YKSITYIDESTÄÄN yksityisellä lomamatkalla! Tanja Saarelan lapset eivät paistattele julkisuudessa, hänelläkin on siis yksityinen perhe-elämä!

Yksi kuva ei todellakaan vie kenenkään yksityisyyttä!

Vierailija
14/14 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Diana menetti henkensä paetessaan paparazzeja. Se siitä yksityisyydestä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme