Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen treffaillut miestä, joka ei kiinnosta lainkaan seksuaalisessa mielessä

Vierailija
10.06.2019 |

Hän on todella mukava ja kiva ihmisenä, vaikkakaan ei tavallaan puhu mistään kovin syvällisestä tai "anna itsestään" mitään. Tulee sellainen olo kuin olisin mukavan veljen tai sukulaismiehen seurassa eli seksuaalisessa mielessä ei kiinnosta pätkääkään. Hän haluaisi edetä tuttavuudessamme. Toivoisin sinänsä löytäväni seurustelusuhteen, enkä jaksaisi tapailla ketään uusiakaan ihmisiä. Mitä teen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tietenkään jatka noissa merkeissä ainakaan

Vierailija
2/21 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käyt kokeilemassa josko petipuuhat toimisi, saatat yllättyä. Ei meilläkään alussa ollut taivaalle sinkoilevia kipinöitä mutta niin vaan se aika teki tehtävänsä. En vaihtaisi tuota miestä mistään hinnasta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin vielä yhdet/kahdet treffit mahdollisuuden avautua ja antaa itsestään enemmän. Joskus se seksuaalinen kiinnostus herää vähän myöhemmin, ei välttämättä heti. Mutta jotain syvällisempää tietty täytyy saada ensin irti.

Ensi kerralla mene itse syvempiin aiheisiin nopeammin. Jos ei edelleenkään löydy mitään, niin sitten sanoisin sinuna hänelle, että olet pahoillasi, mutta et saa oikein henkistä yhteyttä, ja se on sinulle tärkeää.

Vierailija
4/21 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo + Hän on todella mukava ja kiva ihmisenä, vaikkakaan ei tavallaan puhu mistään kovin syvällisestä tai "anna itsestään" mitään.

Ei kai tuossa nyt kahta sanaa ettei kannata jatkaa

Vierailija
5/21 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No käyt kokeilemassa josko petipuuhat toimisi, saatat yllättyä. Ei meilläkään alussa ollut taivaalle sinkoilevia kipinöitä mutta niin vaan se aika teki tehtävänsä. En vaihtaisi tuota miestä mistään hinnasta pois.

Kaikki ei halua käyttää toisia seksuaalisesti hyväkseen, eli ei noilla tiedoilla "kokeilla" ja sidota itseään intiimisti kehenekään.

Vierailija
6/21 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä. Seksiä henkilön, johon ei tunne seksuaalista vetoa, kanssa. Kuinka kukaan pystyy? Olitko ennen ammattilainen? Jos pussailu ei tunnu miltään tai lähinnä epämiellyttävältä niin ei kannata jatkaa.

Vierailija
7/21 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä syvemmät aiheet tarkalleen ottaen on, itse kullekin? Itselleni tulee mieleen vaikka kirjallisuus. 

Vierailija
8/21 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävän hyvä kumppani on sellainen , jonka kanssa on rento ja onnellinen olo. Tuntuu, että on helppo olla hänen kanssaan.

Vierailija
9/21 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä syvemmät aiheet tarkalleen ottaen on, itse kullekin? Itselleni tulee mieleen vaikka kirjallisuus. 

Kyllä minä taas ajattelisin syvempien aiheiden olevan sellaisia omia kokemuksia ja ajatuksia elämästä ym joita ei helposti hyvänpäivä tutuille puhu.

Vierailija
10/21 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voivat olla periaatteessa mitä vain, jos ne jollain tavalla avaavat persoonaa ja ajatusmaailmaa. Toisin sanoen asioita, joista puhutaan henkilökohtaisella eikä yleisellä tasolla.

Vierailija
11/21 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän ehdonalaisen- vai edunvalvosi?

Vierailija
12/21 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne voisivat olla esimerkiksi uskonto, politiikka, filosofia sekä pohdinnat leffoista, taiteilijoista, musiikista. Hän vaikuttaa ihan fiksulta ja mukavalta, mutta ei kommentoi juurikaan arkisia asioita enempää mihinkään. Olen itse se, joka "johdan keskustelua" tahtomattanikin ja joka keksii jotain sanaleikkejä, aforismeja ja jutun juurta.

En haluaisi olla se "sanaseppo" ja hauskuttaja meistä, vaan toivoisin mieheltäkin aloitteellisuutta siinä asiassa tai edes sitä, että kehittelisi niitä pidemmälle. Ja jos olen aivan hiljaa, niin hänkin on hiljaa ja siitä seuraa vain kiusallista hiljaisuutta. Mutta hän haluaisi tapailla lisää ja vaikuttaa kyllä kiinnostuneelta.

Vierailija
13/21 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän ehdonalaisen- vai edunvalvosi?

What? Ei ole itselläni sellaisia juttuja. Miksi kysyt moista?

Vierailija
14/21 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä. Seksiä henkilön, johon ei tunne seksuaalista vetoa, kanssa. Kuinka kukaan pystyy? Olitko ennen ammattilainen? Jos pussailu ei tunnu miltään tai lähinnä epämiellyttävältä niin ei kannata jatkaa.

Heh. En ollut ammattilainen vaan päätin antaa miehelle ja itselleni mahdollisuuden. Fiksu tyyppi ja nyt maailman rakkain. Parisuhde on aina kori kompromisseja.

Vierailija
15/21 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittävän hyvä kumppani on sellainen , jonka kanssa on rento ja onnellinen olo. Tuntuu, että on helppo olla hänen kanssaan.

On helppo olla kyllä, mutta hän itsessään on mysteeri, kun puhuu vain niitä näitä ja aika niukasti mistään. Lisäksi en tosiaan koe häntä fyysisessä mielessä houkuttelevaksi, joten joku suutelukin (ja jopa halailu) tuntuisi hieman väärältä/kiusalliselta ainakin toistaiseksi. Tai sitten mussa itsessäni vain on jotain "vikaa", kun en kiinnostu.

Vierailija
16/21 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle ei todellakaan kirjallisuus. Pinnallista hupia, josta kyllä tykkään. Mut tiedostan, että myös aika keskiluokkaista. Enemmän siis asiat, jotka yhdistää ihmisiä universaalisti...elämä, kuolema, ajan kulku jne. Noitakin toki käsitellään kirjallisuudessa, mutta haluan yhteyden sellaisiinkin ihmisiin, joita kirjallisuus ei kiinnosta

Vierailija
17/21 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/21 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yrität väkisin? Ikävää sen miehenkin kannalta että ajattelet noin.

Vierailija
19/21 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yrität väkisin? Ikävää sen miehenkin kannalta että ajattelet noin.

Pidän hänestä kyllä kaverina ja toivoisin itsekin kiinnostuvani enemmän. En ole koskaan aiemmin ollut tällaisessa tilanteessa myöskään (aiemmin olen aina ollut kiinnostunut myös "siinä mielessä" tapailukaveristani).

Vierailija
20/21 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. En ollut ammattilainen vaan päätin antaa miehelle ja itselleni mahdollisuuden. Fiksu tyyppi ja nyt maailman rakkain. Parisuhde on aina kori kompromisseja.

Eli tyydyit siihen mitä oli saatavilla. Puistattavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi