Emelie Björnberg ja Spekti naimisiin
Aika hullu meno on ollut häissä mitä Instagramista seurannut :D Ei varmaan monia jos mitään noin hulppeita häitä ole Suomen mittakaavassa järjestetty, vaikka ulkomailla pitivätkin bileet. Mieletön lokaatio ja meininki. Harvoin jos koskaan sitä kadehtii julkkiksia mutta noissa juhlissa ei varmaan olisi ollut tylsää :D
Kommentit (462)
Näemmä mieskin voi mennä naimisiin naisen kanssa rahan takia.
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan Spekti kattonut Emelietä päinkään, ellei olisi perijätär...
Ei kelpaa miehille tavallinen kilttinainen, pitää olla miljonääriperijätär...
Kiira Korvella oli viime vuonna kolmipäiväiset häät Italiassa myös. Tuon Emelien häiden järjestäjän häät lähtee 50k + eurosta nettisivujensa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun kampaaja ei aikanaan saapunut paikalle hääaamuna ja edelleen harmittelen asiaa ja se pilasi osittain mun häät. Mutta tämän morsiamen hiuksiin verrattuna mulla oli tosi siisti kampaus<3 Kaikkee sitä näkee. Olikohan morsmaikku jossain pöllyissä kun oli vaatteet ja hiukset vähän "sotkussa" :D
Ehkä puku oli kalliin muotisuunnittelijan luomus ja hiukset oli leikkisästi pörröttänyt mitä kallein roomalainen frisööri. Me emme vain ymmärrä mitään hyvän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hääparin paikanvalinta osunut kovin nappiin. Roomassa on tähän aikaan vuodesta tolkuttoman kuuma, reilusti yli 30 astetta.
Siinä sitä morsmaikun meikit valuu hien mukana ja kampaus lätsähtää.
Mikä kampaus? Siinä kuvassa, minkä minä näin, ei morsiamella ollut mitään kampausta. Tukka roikkui sotkuisena.
Jos se oli jo lätsähtänyt.
Missä on kuva morsiammesta? Jonkun instassako, kenen?
Enpä ole ikinä kuullutkaan kyseisistä henkilöistä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö niillä ole omia läheisiä ystäviä, jos pitää kutsua omiin häihin vain jotain puolituttuja julkkiksia?
Ehkä ne sinulle julkkikset on heille läheisiä ystäviä. Tuo ystäväporukka on iso, mutta tiivis.
Vierailija kirjoitti:
Ja näistäkään häistä emme tietäisi mitään, jos julkkisvieraat eivät olisi jaelleet kuvia somessa. Toivottavasti heillä oli siihen edes lupa hääparilta.
No, eipä noista häistä nytkään tiedetä oikeastaan yhtään mitään. Vieraat julkaisseet kuvia lähinnä itsestään ja kavereistaan.
Vierailija kirjoitti:
Moni todella rikas on näkymätön ja sitten ne ei niin rikkaat pröystäilee.
Rikas ei tuo itseänsä esille, paljon turvallisempaa elää kun ei miljooniansa mainosta.
No eihän ne nämäkään pröystäile ja mainosta miljooniansa sen kummemmin. Järjestäneet vaan mieleisensä häät. Eivät ole itse tainneet jakaa yhtään kuvaakaan häistä.
Vierailija kirjoitti:
Olkoot vaikka mitä huippumuotia, mutta mun mielestä morsiamen häälook oli ruma. Liian erikoinen. En ymmärtänyt sitä päähärpäkettä hunnun kanssa. Kukkamekko oli kiva, mutta entä se hiton hattu? Ja hattukin vielä, mutta olisi nyt jotain tehnyt hiuksilleen.
En nyt sano, että pitää olla prinsessamekko ja tiara päässä, mutta mitä on tapahtunut klassiselle, elegantille ja ajattomalle tyylille? Sellaiselle, joka ei kavahda ajankulua hääkuvissa. Voi olla persoonallinen ilman, että olet kuin revitty jostain Voguen Haute couture-editoriaalista.
Siis kuvitteletko että se oli virallinen vihkiasu😂 Pariskunnastahan ei ole julkaistu kuvia häistä, joten eivät taatusti ole antaneet hääkuvaajallekaan lupaa julkaista kuvaa hääpuvusta. Nuo kuvat ovat yksi look kolmipäiväisistä juhlista...
Vierailija kirjoitti:
Ihan hienot häät, mutta ei kyllä käy kateeksi tuo kaveripiiri. Just näitä mauttomia luksusimagomässäilijöitä eli Joonas Wörlin, suomiräppärit, muotibloggaajat, Loopin Jekku, jne. Vähän sellainen Wt-meininki.
Olin tulossa sanomaan samaa. Hulppeatkin häät muuttuvat Satuhäiksi, kun vieraissa pönöttävät joku Jekku ja Vappendaali. Kaipailen Suomeen jotain salaperäisten miljonäärien klikkiä, jossa pintajulkkiksille ei uhrata edes halveksuvaa naurahdusta. Ja joo, olen itse perusköyhä pulliainen, mutta joku taso täytyy olla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hääparin paikanvalinta osunut kovin nappiin. Roomassa on tähän aikaan vuodesta tolkuttoman kuuma, reilusti yli 30 astetta.
Mikä kampaus? Siinä kuvassa, minkä minä näin, ei morsiamella ollut mitään kampausta. Tukka roikkui sotkuisena.
Ihan iltapäivälehdistä löytyy:
https://www.is.fi/viihde/art-2000006137169.html
Vierailija kirjoitti:
Kenenhän rahoilla nuokin häät kustannettu?
Eikö se Tasiskin mennyt Italiassa Petransa kanssa naimisiin? Rähinän pojilla menee kivasti... :D
Tuskin sinun rahoilla ainakaan.
Petra ja Markku meni naimisiin ihan vaan tampereella. Kiiralla ja Arthurilla oli kolmipäiväiset häät italiassa.
Mutta onhan tuo jo tiedossa, että rähinän pojilla menee taloudellisesti kivasti. Etenkin kun siihen lisää vielä muut duunit. Eihän tuo Spektikään pelkästään rähinäläinen ole.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on Suomen rikkain alle 30v. sarjassa.
Siis 40 tämä vuonna, eli vanhaa tietoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000006137169.html
Katsopa tarkemmin, Vapun puku on eri kuin hääjuhlissa, tuo asu ei siis ole morsiamen hääpuku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkoot vaikka mitä huippumuotia, mutta mun mielestä morsiamen häälook oli ruma. Liian erikoinen. En ymmärtänyt sitä päähärpäkettä hunnun kanssa. Kukkamekko oli kiva, mutta entä se hiton hattu? Ja hattukin vielä, mutta olisi nyt jotain tehnyt hiuksilleen.
En nyt sano, että pitää olla prinsessamekko ja tiara päässä, mutta mitä on tapahtunut klassiselle, elegantille ja ajattomalle tyylille? Sellaiselle, joka ei kavahda ajankulua hääkuvissa. Voi olla persoonallinen ilman, että olet kuin revitty jostain Voguen Haute couture-editoriaalista.
Siis kuvitteletko että se oli virallinen vihkiasu😂 Pariskunnastahan ei ole julkaistu kuvia häistä, joten eivät taatusti ole antaneet hääkuvaajallekaan lupaa julkaista kuvaa hääpuvusta. Nuo kuvat ovat yksi look kolmipäiväisistä juhlista...
Niin, koska sehän ei ole vaihtoehto, että olisin nähnyt vaikka Vapun instastoriessa kuvan hääparista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000006137169.htmlKatsopa tarkemmin, Vapun puku on eri kuin hääjuhlissa, tuo asu ei siis ole morsiamen hääpuku.
Kyllä se on yksi hänen hääpuvuistaan, kun kerran kyseessä on kolmipäiväiset häät.
Toivottavasti morsian jätti sentään vihkipukukokonaisuudestaan pois ne veikeät ananasaurinkolasit, mitkä kuuluivat hänen toisen hääpäivänsä lookiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, koska sehän ei ole vaihtoehto, että olisin nähnyt vaikka Vapun instastoriessa kuvan hääparista?
Vappuhan sanoo, että häät ovat olleet edellispäivänä ja on lähdössä päivän 3 juhliin, joista tuo asu on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vappu oli kai ainakin jakanut kuvan morsiamen kanssa.
Täällä palstalla on ollut paljon ja useaan otteeseen puhetta häävieraiden alipukeutumisesta.
No, nämä häät näyttävät sitten sitä harvinaisempaa puolta, missä häävieraat ovat pukeutuneet kauniisti ja juhlavasti, mutta morsian on arkiasussa.