Emelie Björnberg ja Spekti naimisiin
Aika hullu meno on ollut häissä mitä Instagramista seurannut :D Ei varmaan monia jos mitään noin hulppeita häitä ole Suomen mittakaavassa järjestetty, vaikka ulkomailla pitivätkin bileet. Mieletön lokaatio ja meininki. Harvoin jos koskaan sitä kadehtii julkkiksia mutta noissa juhlissa ei varmaan olisi ollut tylsää :D
Kommentit (462)
Herlinin suvussa lemmikitkin ovat rikkaampia kuin nämä puolen miltsin pääomaihmiset.
Mies ollut Nordean sijoitusjohtaja. KTM.
Ja näistäkään häistä emme tietäisi mitään, jos julkkisvieraat eivät olisi jaelleet kuvia somessa. Toivottavasti heillä oli siihen edes lupa hääparilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenenhän rahoilla nuokin häät kustannettu?
Eikö se Tasiskin mennyt Italiassa Petransa kanssa naimisiin? Rähinän pojilla menee kivasti... :D
Varmaan vaimon rahoilla. Yksi Suomen rikkaimpia naisia jos en väärin muista. Erittäin rikas kuitenkin.
Ei ole Suomen rikkaimpia naisia, rikas kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mies ollut Nordean sijoitusjohtaja. KTM.
KeskiTason Mies.
Ihan hienot häät, mutta ei kyllä käy kateeksi tuo kaveripiiri. Just näitä mauttomia luksusimagomässäilijöitä eli Joonas Wörlin, suomiräppärit, muotibloggaajat, Loopin Jekku, jne. Vähän sellainen Wt-meininki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenenhän rahoilla nuokin häät kustannettu?
Eikö se Tasiskin mennyt Italiassa Petransa kanssa naimisiin? Rähinän pojilla menee kivasti... :D
Varmaan vaimon rahoilla. Yksi Suomen rikkaimpia naisia jos en väärin muista. Erittäin rikas kuitenkin.
Ei ole Suomen rikkaimpia naisia, rikas kuitenkin.
Aivan varmasti on Suomen rikkaimpia, jos pääomatulot yli 650 000e. Ei Suomessa nyt niin paljoa miljonäärinaisia ole etteikö noilla tuloilla pääsisi rikkaimpien joukkoon.
Eikö niillä ole omia läheisiä ystäviä, jos pitää kutsua omiin häihin vain jotain puolituttuja julkkiksia?
Oli pakko avata tämä aloitus, jotta saisin selville ketä nuo on. Mikähän tässäkin ylitti uutiskynnyksen?
Itse en kyllä mistään hinnasta kutsuisi häihini Vappua ja Jekkua :D
Vierailija kirjoitti:
https://www.talouselama.fi/uutiset/sellua-ja-startuppeja-seka-vapaaehto…
Pappa betalar 😁
Onpas ihmeellinen kommentti, tottakai miljonäärisuvun lapsi hyötyy sukunsa varakkuudesta.
Mitä toi Jekku tekee joka paikassa???
Eikö ihmisillä ole ns. Oikeita ystäviä?
Oiskohan Spekti kattonut Emelietä päinkään, ellei olisi perijätär...
Olkoot vaikka mitä huippumuotia, mutta mun mielestä morsiamen häälook oli ruma. Liian erikoinen. En ymmärtänyt sitä päähärpäkettä hunnun kanssa. Kukkamekko oli kiva, mutta entä se hiton hattu? Ja hattukin vielä, mutta olisi nyt jotain tehnyt hiuksilleen.
En nyt sano, että pitää olla prinsessamekko ja tiara päässä, mutta mitä on tapahtunut klassiselle, elegantille ja ajattomalle tyylille? Sellaiselle, joka ei kavahda ajankulua hääkuvissa. Voi olla persoonallinen ilman, että olet kuin revitty jostain Voguen Haute couture-editoriaalista.
Luin ensin vain otsikon ja kommentit. Sen verran paljon positiivisia kommentteja tullut, että olin aika varma ettei Emelie ole mikään kaunotar. Niin innostuneita mammat tästä olivat. Jos mies menee naimisiin rikkaan naisen kanssa, kukaan nainen ei kyseenalaista naimisiinmenon perusteita, varsinkaan jos rikas nainen ei ole myös kaunis. Miklu ja Metti Forssellin suhdetta on kyllä ruodittu negatiiviseen sävyyn, koska onhan se nyt kamalaa jos nainen (ja vielä kauniskin sellainen) nappaa itselleen rikkaan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hääparin paikanvalinta osunut kovin nappiin. Roomassa on tähän aikaan vuodesta tolkuttoman kuuma, reilusti yli 30 astetta.
Siinä sitä morsmaikun meikit valuu hien mukana ja kampaus lätsähtää.
Mahtoi olla mukavaa, kun lämpöä oli 33 astetta. Miespuoliset juhlavieraat kärvistelivät frakeissaan. Naisilla sentään näytti olevan hihattomia iltapukuja.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hääparin paikanvalinta osunut kovin nappiin. Roomassa on tähän aikaan vuodesta tolkuttoman kuuma, reilusti yli 30 astetta.
Mikä kampaus? Siinä kuvassa, minkä minä näin, ei morsiamella ollut mitään kampausta. Tukka roikkui sotkuisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.talouselama.fi/uutiset/sellua-ja-startuppeja-seka-vapaaehto…
Pappa betalar 😁
Onpas ihmeellinen kommentti, tottakai miljonäärisuvun lapsi hyötyy sukunsa varakkuudesta.
Miksi ne sitten aina huutaa omaa ahkeruutta ja muiden laiskuutta, että kaikki on vain siitä kiinni? Ei siis yhtään ihmeellinen kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kampaus? Siinä kuvassa, minkä minä näin, ei morsiamella ollut mitään kampausta. Tukka roikkui sotkuisena.
Jos se oli jo lätsähtänyt.
Mun kampaaja ei aikanaan saapunut paikalle hääaamuna ja edelleen harmittelen asiaa ja se pilasi osittain mun häät. Mutta tämän morsiamen hiuksiin verrattuna mulla oli tosi siisti kampaus<3 Kaikkee sitä näkee. Olikohan morsmaikku jossain pöllyissä kun oli vaatteet ja hiukset vähän "sotkussa" :D
Minä jo ihmettelin, miksi julkkiskaverit ovat keski-ikäisiä, jos se itse olisi alle 30.