Emelie Björnberg ja Spekti naimisiin
Aika hullu meno on ollut häissä mitä Instagramista seurannut :D Ei varmaan monia jos mitään noin hulppeita häitä ole Suomen mittakaavassa järjestetty, vaikka ulkomailla pitivätkin bileet. Mieletön lokaatio ja meininki. Harvoin jos koskaan sitä kadehtii julkkiksia mutta noissa juhlissa ei varmaan olisi ollut tylsää :D
Kommentit (462)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Kira Kosonen kuulu tähän sisäpiiriin?
https://www.instagram.com/p/ByWzCMIBkt3/ Eikö se tuolla ole?
Näyttää olevan, kuka onkaan. kasvot ei ole yhtään mun makuuni.
Mikä ihmeen sun makuun. 😅😅 Ai senkö takia et tunnistanut? Iha sairaan outo kommentti.
Ei sen takia, etten tiedä ihmistä. Vaan tuon malliset kasvot ovat mun mielestä rumia. Ei minun makuuni, yritin sanoa nätisti, mutta ei sitten. Instakuvia kattelin. Kauniita kuvia rumasta ihmisestä. Oletko nyt tyytyväinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetti teitä ihmisiä vaivaa - puuttuuko uskallus erilaisuuteen vai pisteleekö kateus varallisuudesta ja julkkishäistä rinnassa? Millä tavalla nämä häät vieraineen, juhlapaikkoineen, pukuineen ja minä muineen ovat poissa teidän elämästä? Tekeekö ulkonäön, vieraiden, henkilön äänen tai sukutaustan arvostelu teistä jollain tapaa jalompia ihmisiä kuin tästä hääparista? Valistakaa minua, kun en yhtään ymmärrä tällaista lyttäämistä ilman perusteita!
Öö, no ei tee. Se mikä huvittaa on Suomen pienet piirit ja nämä tyrkky-julkkikset kuten muotibloggaajat, some-managerit ja räppärikaveripiirit. Miksi Armankin kuuluu tähän räppikerhoon?
Mua ällöpuistattaa tuommoiset nimittelyt tyrkkyjulkkikset ja räppikerhot. Mitä ihmettä? Eikö kavereita saa olla kuin omista piireistä?
Suomessa on niin vähän porukkaa, että pakostikin tyypit ovat kavereita keskenään jonkun kanssa, joiden kanssa jopa ystäviä. Ehkä se on juurikin se julkisuus, joka monia nitoo yhteen... saman kaltaisuus, kun taviksista ei ole räppielämän ymmärtäjiksi.
Arman on vanha skeittari ja räätäli, onhan siinä monta kohtaa joista ammentaa ystävyyttä.
Tämäkin vielä! Arvostellaan ihmisten välisten ystävyyden laatukin samalla, kun mollataan aivan kaikki muu. Mikä tekee teistä tekee arvokkaampia kuin näistä?
Niiin jooooooo voihan sitä varmaan noinkin harhainen olla.
Vierailija kirjoitti:
Arman on vaatturi, ja morsian vaatesuunnittelija, ja räppärit rakastaa vaatteita, niin siinä Armanin yhteys.
Armanhan on myös räppäri. Olisko vaan ihan se?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.ruutu.fi/video/2236455
Kieltämättä emeliestä tulee vähän Andy Mccoy vibat. Tupakan polttama ääni ja sössöttävä puhetyyli? Jotenkin pelottavan oloinen, eikä ainakaan kovin ystävälliseltä vaikuta
Enemmän häiritsee tuo Jekku "juontajana". Puhuu pätkittäin, feikki ja mielistelevä.
Emelien kasvonpiirteet muistuttaa vähän ruotsalaista Robynia tai Kirsten Dunstia.
Mä en nyt tiedä miks mä lähdin tähän, mutta kyllä Jekku ja Emelie on eniten saman näköiset. Robyn ja Kirsten ei ollenkaan hänen näköiset.
Robyn
https://thegentlewoman.co.uk/img/dzRPWTBIck9HaWF0SHBCUVZpNWdMZz09/robyn…
Kirsten
https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BMTQ3NzkwNzM1MV5BMl5BanBnXkFtZTg…
Jekku
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/large_teaser_image/s3/…
Emelie
https://scontent-sjc3-1.cdninstagram.com/vp/21f6bb65aa1d000c1349fa4f75a…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen sun makuun. 😅😅 Ai senkö takia et tunnistanut? Iha sairaan outo kommentti.
Ei sen takia, etten tiedä ihmistä. Vaan tuon malliset kasvot ovat mun mielestä rumia. Ei minun makuuni, yritin sanoa nätisti, mutta ei sitten. Instakuvia kattelin. Kauniita kuvia rumasta ihmisestä. Oletko nyt tyytyväinen?
Ei tarvitse sanoa niistä kasvoista yhtään mitään mielipidettä. Yritän sanoa nätisti.
Kiva kuitenkin että yritit.
Teillä ei taida olla aavistustakaan siitä, miten paljon raharikkaita sukuja Suomessa on. Ja ei, ne kaikki rahat ei näy verokoneessa. Miksiköhän ei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetti teitä ihmisiä vaivaa - puuttuuko uskallus erilaisuuteen vai pisteleekö kateus varallisuudesta ja julkkishäistä rinnassa? Millä tavalla nämä häät vieraineen, juhlapaikkoineen, pukuineen ja minä muineen ovat poissa teidän elämästä? Tekeekö ulkonäön, vieraiden, henkilön äänen tai sukutaustan arvostelu teistä jollain tapaa jalompia ihmisiä kuin tästä hääparista? Valistakaa minua, kun en yhtään ymmärrä tällaista lyttäämistä ilman perusteita!
Öö, no ei tee. Se mikä huvittaa on Suomen pienet piirit ja nämä tyrkky-julkkikset kuten muotibloggaajat, some-managerit ja räppärikaveripiirit. Miksi Armankin kuuluu tähän räppikerhoon?
Mua ällöpuistattaa tuommoiset nimittelyt tyrkkyjulkkikset ja räppikerhot. Mitä ihmettä? Eikö kavereita saa olla kuin omista piireistä?
Suomessa on niin vähän porukkaa, että pakostikin tyypit ovat kavereita keskenään jonkun kanssa, joiden kanssa jopa ystäviä. Ehkä se on juurikin se julkisuus, joka monia nitoo yhteen... saman kaltaisuus, kun taviksista ei ole räppielämän ymmärtäjiksi.
Arman on vanha skeittari ja räätäli, onhan siinä monta kohtaa joista ammentaa ystävyyttä.
Tämäkin vielä! Arvostellaan ihmisten välisten ystävyyden laatukin samalla, kun mollataan aivan kaikki muu. Mikä tekee teistä tekee arvokkaampia kuin näistä?
Hassu kysymys sulta, ihmiset jotka katkerana ja kateellisena arvostelee ja vähättelee muiden juttuja, eivät ole arvokkaampia, päinvastoin. Ihminen jonka oma elämä on kunnossa, ei arvostele muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi v*ttu nyt taas! Miksi luulet, että ketään kiinnostaa sinun mielipiteesi jonkun kasvoista? "Kauniita kuvia rumasta ihmisestä", sanoo sisäisesti susiruma nobody.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten sai Speksi mainosta ja vaimo jotain. Miksi muuten pitää olla nää samat Cheekit ja Koirat joka juhlassa?
Ehkä ne on joka juhlassa, kun media uutisoi isosti tuon kaveriporukan juhlista. Pelkästään jo lisäämällä kuvaan Jaren, saa ihan varmasti kuvan läpi mediassa, kuten Brädi tässä tapauksessa.
Ei kai kukaan jätä ystäviään kutsumatta vain siksi että av-mamma ei vedä hernettä nenään kun samat naamat on joka juhlassa. Älä lue näiden juhliin liittyviä uutisia, niin en törmää näihin samoihin naamoihinkaan.
Vierailija kirjoitti:
B-H-kirjainyhdistelmällä Vappu viitannee Emelien sukunimeen. Emelie on päivittänyt Instagramissa sukunimensä Björnberg-Huhtalaksi. Emelien on huhuttu seurustelevan räppäri Spektin, oikealta nimeltään, Samuli Huhtalan, kanssa.
Huvittava tuo kohta tuossa Me naisten-jutussa. Uutisoidaan häistä ja sitten teksti "on huhuttu seurusteleva..". Ihan kuin se ei nyt jo olisi varmaa :D
Kirjoittaja ei tosiaan ole pahemmin miettinyt mitä kirjoittaa. Otsikossakin on kysymysmerkki aivan kuin ei oltaisi varmoja, ovatko oikeasti menneet naimisiin vaikka juttu kertoo parin häistä.
Olisi hauskempaa jos morsiamen nimi olisi Emelie Björnborg. Lapset voisi nimetä eliitisti Björn Björnborgiksi ja Jörn Björnborgiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista tässä on se että mies ollut Nordean sijoitusjohtaja ja nyt räppäri. Koulutus. KTM. Onhan nyt perheessä hommia kun sijoittelee Emelien omaisuutta mikä kannattaa mikä ei. Emelien insta erikoinen.
Mitä erikoista tuossa on? Mies on ollut alkujaankin räppäri, kunnes lähti muihin töihin ja nyt palannut taas tekemään musiikkia.
Onko monikin Rähinän ukoista kauppatieteitä opiskellut? Ainakin tämä Spekti ja Cheek.
Ei ihme että siellä osataan rahan käyttö.Kumpikaan, Spekti tai Cheek ei kuulu Rähinän osakkeen omistajiin tai johtokuntaan yms.
He tekevät vain musiikkinsa siellä.
Cheek ei tehnyt musiikkia enää moneen vuoteen Rähinän kautta, eikä nyt enää minkään muunkaan lafkan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuolla ollut Lauri Taatsia?
Oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse sanoa niistä kasvoista yhtään mitään mielipidettä. Yritän sanoa nätisti.
Kiva kuitenkin että yritit.
On kohteliasta vastata kysymyseen.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Oliko Leppilampi paikalla yksin vai avecina se Beade Böb? Exä Mariam oli myös samoissa juhlissa, mutta oliko hänelläkään vattu-Leoa mukana?
Beata ei taida olla tervetullut noihin juhliin. Ei ollut Kiirankaan häissä, vaikka polttareissa olikin.
Vattu-Leo oli mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi v*ttu nyt taas! Miksi luulet, että ketään kiinnostaa sinun mielipiteesi jonkun kasvoista? "Kauniita kuvia rumasta ihmisestä", sanoo sisäisesti susiruma nobody.
KYLLÄ! Nythän sä olet asian ytimessä. Mä en ole mikään kiva ihminen, siksihän mä palstailen teidän muiden ilkiöiden kanssa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista tässä on se että mies ollut Nordean sijoitusjohtaja ja nyt räppäri. Koulutus. KTM. Onhan nyt perheessä hommia kun sijoittelee Emelien omaisuutta mikä kannattaa mikä ei. Emelien insta erikoinen.
Mitä erikoista tuossa on? Mies on ollut alkujaankin räppäri, kunnes lähti muihin töihin ja nyt palannut taas tekemään musiikkia.
Onko monikin Rähinän ukoista kauppatieteitä opiskellut? Ainakin tämä Spekti ja Cheek.
Ei ihme että siellä osataan rahan käyttö.Kumpikaan, Spekti tai Cheek ei kuulu Rähinän osakkeen omistajiin tai johtokuntaan yms.
He tekevät vain musiikkinsa siellä.
Cheek ei tehnyt musiikkia enää moneen vuoteen Rähinän kautta, eikä nyt enää minkään muunkaan lafkan.
Nussitko useinkin pilkkua?
Jotenkin Vappu pistää silmään tossa kaveriporukassa - vähän sellanen fiilis, että jonkun rempseä täti tai mutsi roikkuu mukana.
Aika hyvä vaimo kyllä löytynyt. Kateeksi melkein käy.
En tiennytkään, että Spekti on alkujaan pankkiiri.
https://www.hs.fi/kaupunki/vantaa/art-2000006134890.html?fbclid=IwAR2sy…
Ihan kun loppuun saakka luet jutun, joku yhteys saattaa löytyä.