Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluan eläkkeelle

Vierailija
09.06.2019 |

Että voin erota ukosta ilman että pitää miettiä raha-asioita. Eläke olisi pieni mutta ainakin varma tulo.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä minäkin haluaisin jäädä jo eläkkeelle. Sitten olen miettinyt asiaa syvällisemmin ja todennut, etten ehkä jaksaisikaan päivästä toiseen olla vain. Tosin harrastuksille olisi eläkkeellä enemmän aikaa, mutta riittäisikö se. Työni on haastavaa, joten luultavasti tylsistyisin kotona.

Vierailija
22/28 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä minäkin haluaisin jäädä jo eläkkeelle. Sitten olen miettinyt asiaa syvällisemmin ja todennut, etten ehkä jaksaisikaan päivästä toiseen olla vain. Tosin harrastuksille olisi eläkkeellä enemmän aikaa, mutta riittäisikö se. Työni on haastavaa, joten luultavasti tylsistyisin kotona.

Eläkkeellä voi jaksaessaan ja halutessaan tienata vähän =’tehdä töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut yritetiin tunkea eläkkeelle mutten suostu olemaan niin huonolla elintasolla, eivät suostuneet vastaamaan mihinkään kysymyksiin koskien eläkettä ja totesin vain että jos se luvattu mikä 69v vanhana  tai vielä pienempi ja sekin minimissään 700e niin tunkekoot jonnekkin pimeään koko ajatuksen. Mitään eivät osanneet tai tienneet. Täysin epäpäteviä.

Vierailija
24/28 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei työkyvyttömänä..

Vierailija
25/28 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei työkyvyttömänä..

Ei tietenkään, mutta jos eläke irtoaa masennuksella, on se yleensä aika alahtelevaa. Parempina kausina voi hyvinkin jaksaa hommailla jotakin mielekästä. Työkyvyttömyyseläke on ihan oikea eläke - normaalit eläkkeen säännöt. Saa tehdä vähän töitä.

Vierailija
26/28 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tel-vuosia on 40 kirjoitti:

Pääsevät? Joutuvat minun mielestäni. Kukaan täysjärkinen ei ole mieluummin eläkkeellä kuin työssä.

Ihan tuloista kiinni. 3000e+ jos jää käöteen niin eiku eläkkeelle tai osingoilla elämään.

Mutta jos joku odottaa että vapaaehtoisesti allekirjoittaisin suostumuksen siirtyä työkyvyttömyyseläkkeelle ja 500e/kk tuloille niin juuei ei todellakaan.

Eikä mitään saa tienata ku just osinkoja.

Vierailija
27/28 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei työkyvyttömänä..

Työkyvyttömyys eläkkeellä voi tehdä töitä tietyn verran ettei vaikuta eläkkeeseen mitenkään.

Vierailija
28/28 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tel-vuosia on 40 kirjoitti:

Pääsevät? Joutuvat minun mielestäni. Kukaan täysjärkinen ei ole mieluummin eläkkeellä kuin työssä.

Ihan tuloista kiinni. 3000e+ jos jää käöteen niin eiku eläkkeelle tai osingoilla elämään.

Mutta jos joku odottaa että vapaaehtoisesti allekirjoittaisin suostumuksen siirtyä työkyvyttömyyseläkkeelle ja 500e/kk tuloille niin juuei ei todellakaan.

Eikä mitään saa tienata ku just osinkoja.

Älä hölise. Minimieläke on noin 800 € ja saa tienata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan