Mä haluan eläkkeelle
Että voin erota ukosta ilman että pitää miettiä raha-asioita. Eläke olisi pieni mutta ainakin varma tulo.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Välillä minäkin haluaisin jäädä jo eläkkeelle. Sitten olen miettinyt asiaa syvällisemmin ja todennut, etten ehkä jaksaisikaan päivästä toiseen olla vain. Tosin harrastuksille olisi eläkkeellä enemmän aikaa, mutta riittäisikö se. Työni on haastavaa, joten luultavasti tylsistyisin kotona.
Eläkkeellä voi jaksaessaan ja halutessaan tienata vähän =’tehdä töitä.
mut yritetiin tunkea eläkkeelle mutten suostu olemaan niin huonolla elintasolla, eivät suostuneet vastaamaan mihinkään kysymyksiin koskien eläkettä ja totesin vain että jos se luvattu mikä 69v vanhana tai vielä pienempi ja sekin minimissään 700e niin tunkekoot jonnekkin pimeään koko ajatuksen. Mitään eivät osanneet tai tienneet. Täysin epäpäteviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä minäkin haluaisin jäädä jo eläkkeelle. Sitten olen miettinyt asiaa syvällisemmin ja todennut, etten ehkä jaksaisikaan päivästä toiseen olla vain. Tosin harrastuksille olisi eläkkeellä enemmän aikaa, mutta riittäisikö se. Työni on haastavaa, joten luultavasti tylsistyisin kotona.
Ei työkyvyttömänä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei työkyvyttömänä..
Ei tietenkään, mutta jos eläke irtoaa masennuksella, on se yleensä aika alahtelevaa. Parempina kausina voi hyvinkin jaksaa hommailla jotakin mielekästä. Työkyvyttömyyseläke on ihan oikea eläke - normaalit eläkkeen säännöt. Saa tehdä vähän töitä.
Tel-vuosia on 40 kirjoitti:
Pääsevät? Joutuvat minun mielestäni. Kukaan täysjärkinen ei ole mieluummin eläkkeellä kuin työssä.
Ihan tuloista kiinni. 3000e+ jos jää käöteen niin eiku eläkkeelle tai osingoilla elämään.
Mutta jos joku odottaa että vapaaehtoisesti allekirjoittaisin suostumuksen siirtyä työkyvyttömyyseläkkeelle ja 500e/kk tuloille niin juuei ei todellakaan.
Eikä mitään saa tienata ku just osinkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei työkyvyttömänä..
Työkyvyttömyys eläkkeellä voi tehdä töitä tietyn verran ettei vaikuta eläkkeeseen mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Tel-vuosia on 40 kirjoitti:
Pääsevät? Joutuvat minun mielestäni. Kukaan täysjärkinen ei ole mieluummin eläkkeellä kuin työssä.
Ihan tuloista kiinni. 3000e+ jos jää käöteen niin eiku eläkkeelle tai osingoilla elämään.
Mutta jos joku odottaa että vapaaehtoisesti allekirjoittaisin suostumuksen siirtyä työkyvyttömyyseläkkeelle ja 500e/kk tuloille niin juuei ei todellakaan.
Eikä mitään saa tienata ku just osinkoja.
Älä hölise. Minimieläke on noin 800 € ja saa tienata.