Ei helkkeri tuli taas vedeltyä kokonainen sipsipussi dipin kanssa.
Miten mä pääsen tästä roskaruoan ja makeisten syömisestä eroon??!!! Vanhenenko ennen aikojani kun syön mitä sattuu enkä ulkoilekaan juuri koskaan? HELP!!
Kommentit (10)
Mä en voi uskoa että joku vois tehdä noin???!
kumpikin vaihtoehto on täysin mahdollinen.
kato uusintana se eilinen 4D niin voit uskoa.
Ja voi tehdä hoikemmatkin, tunnen tapauksia... 185 cm/65kg mallin, hyvän ystäväni joka voi vetästä kolme berliininmunkkia putkeen. Eikä tasan varmasti oksenna sitä tai sitten on tosi taitava oksentamaan seurueessa menemättä vessaan niin ettei kukaan huomaa, toistuvasti... :)
Itelle pari kourallistakin sipsejä saa jo kilon turvotusta!
Mutta sipsejä pystyn syömään vaan pari kourallista. Niistä vaan tulee jotenkin huono olo.
Paskaruoka maistuu muttei näy - elimistölle tuskin kuitenkaan tekee jerkkua...
Pysyy himot poissa ja paino putoaa. Kokonaisvaltainen hyvä olo jota " normaaliruokavaliolla" en koskaan päässyt kokemaan. Edellisessä elämässä mäkin saatoin vetäistä pussin sipsejä. Ei koskaan enää paluuta hiilarihelvettiin!
oon läpipasko. Paino-indeksi 19. Silti kolesteroliarvo 7 ja rasvaprosenttia en kehtaa edes kertoa. On kuitenkin suurempi, kuin monilla huomattavasti ylipainoisilla tuttavillani.
Syön tosi paljon. Jätskilitra kerralla menee kevyesti tai sitten toi aiemmin mainitsemani 3 berliininmunkkia. Syön myös tavallista ruokaa tosi paljon.
En liho, mutta kyllähän se rasva näköjään sisuskaluihin jää, ikävä kyllä:(
... että lapseni saa olla onnellinen aikuisena kun tuntuu olevan tollanen läpipasko, mutta ihan kiva saada toistakin perspektiiviä että ei sen takia voi syödä sitten mitä vaan, seurauksia on siinäkin. Ymmärrän kyllä että kiusaus on varmasti suuri ja liha heikko!
ruisleipää ja luonnonjogurttia. Mita 164/49 ja elämä hymyilee!