Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollut koko päivän paha mieli tuosta 2013 Lumipallonsa pakastimesta menettäneestä tapauksesta !

Vierailija
09.06.2019 |

Olenko yliempaattinen kun oikeasti minua surettaa että sen muija otti sen jo vuodesta 2013 säästämän pallon sieltä pakastimesta ja sulatti sen. Toisen ikioma juttu ja toinen meni pilaamaan!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielunvihollinen tekee toiselle noin inhottavasti!

Vierailija
2/8 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samis! Halvat huvit ovat niitä parhaita, pieni lumipallo mahtuu kyllä pakastimeen ihan aina. Taidan tehdä ensi talvena itselle vuosikertalumipallon jemmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija on todennäköisesti joku ryhävalas, jolle lumipallo pakastimessa vei liikaa tilaa jäätelöiltä ja muilta herkuilta. 

Vierailija
4/8 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen pallohan olisi voinut olla vaikka tutkijoillekin avuksi sitten myöhemmin. Ottaa päähän niin. Onko nyt hyvä mieli emäntä?

Vierailija
5/8 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle myös tuli paha mieli. Jotenkin niin sympaattista säilyttää lumipalloa ja olla ylpeä siitä. Epäempaattista tuhota viaton lumipallo joka oli toiselle niin tärkeä :'(

R.I.P. 2013 Lumipallo

Vierailija
6/8 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suominaisen on aika miettiä arvostaako miestään?

Vierailija
7/8 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle myös tuli paha mieli. Jotenkin niin sympaattista säilyttää lumipalloa ja olla ylpeä siitä. Epäempaattista tuhota viaton lumipallo joka oli toiselle niin tärkeä :'(

R.I.P. 2013 Lumipallo

Hyvin sanottu, itku melkein tuli. Kuka vie toiselta tuommoisen jutun????

Vierailija
8/8 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoon!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan