Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsin eroon väkivaltaisesta miehestä

Vierailija
09.06.2019 |

Pikkulinnut lauloivat ettei mies kadu mitään mitä teki minulle, vaikka muuta esitti. Yrittää nyt kynsin ja hampain pitää kiinni minusta ja asunnosta. Olin melkein kuolla. Inhottaa ja ahdistaa. Tästä eteenpäin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen puolestasi. Pysy lujana!

Vierailija
2/5 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole syytä palata. Vihdoin silmät aukes. Helvetti on käyty läpi. Mä en voinu uskoa, että ihminen voi kohdata tuollaista. Mä olin jo valmiiksi huonossa tilassa ja silloin toi iski. Se vuosien takainen minä olis lähteny jo ekasta lyönnistä.

Siksi naiset ja miehet, jos koette suhteessa pahaa lähtekää heti. Jos jäätte traumatisoidutte lisää ja tuutte altistamaan itsenne entistä pahemmalle hyväksikäytölle! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tavallinen tarina.

Vierailija
4/5 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tavallinen tarina.

Ei ole toivottavasti. Koin sellaista kidutusta lopussa henkisesti ja fyysisesti ettei sitä voi verrata mihinkään tavanomaiseen. Olin jo aiemmassa suhteessa ollut pahoinpidelty. Mitä sairasta kohtalon ivaa, että silloin haavoittuvimmallani tuo ihminen astui elämääni.

Tuo oli vielä pahinta, sairainta lajia hyväksikäyttäjä, täysin tunteeton. Tuntuu niin väärältä ja epäreilulta, että kun olin selvinnyt yhdestä helvetillisestä suhteesta jouduin kymmenen kertaa pahempaan. Mitä NIIN pahaa olin elämässäni tehnyt?! Ap

Vierailija
5/5 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jess! Hyvä sinä!👍🏼

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä