Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut exän kaveriin

Vierailija
09.06.2019 |

Oon eronnut vähän alle vuosi sitten. Nyt on alkanut kiinnostaa muutkin ihmiset. Tuntuu että ihastun helposti.

Nyt kuitenkin se tilanne että oon ihastunut exän kaveriin. Ei olla kauheesti oltu tekemissä sen kaverin kaa eikä ikinä oltu kahdestaan paitsi nyt. Pyysin sitä että voiko korjaa mun autoa kun se on autokorjaaja. Sanoi että tottakai. Kävin siellä ja kyseli kuulumisia ja että miten menee ja että tottakai auttaa vaikka erosin siitä sen kaverista. Pyysin uudestaan apua kun olisin tarvinnut apua taulujen kiinnitykseen. Oli taas valmis auttamaan ja sanoi ettei pääse juuri tänään kun on menoa mutta huomenna käy. Vastaa mun viesteihin tosi nopeasti ja on aina valmis auttaa. Sillon kun olin exän kanssa yhdessä niin oli välillä sellainen olo että tää kaveri tuijottaa mua ja sillä tuli sillon riitaa sen puolison kanssa minusta vaikkei ollu mitään syytä. Nyt tämä kaveri on siis myös sinkku.

Tosi sekava selostus mutta haluaisin tietää tykkääkö tää tyyppi minusta missä mielessä ja uskaltaako ollenkaan sotkeutua exän kaveriin..

Mitä mun kannattaa tehdä ja miten voisin ottaa selvää mitä tää tyyppi ajattelee minusta.

Ap

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna palaa :)

Mutta miten ilmaisen että oon kiinnostunut ja kannattaisko eka varmistaa että Tuntee samoin?

Ja tässä ei nyt taas op kyse siitä että pääsee sänkyyn. Oikeesti pidän siitä tyypistä, en hae pelkkää seksiä.

Ap

Vierailija
22/26 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vastaa mun viesteihin heti. Laiton sille viestiä että millon voin tuoda mun auton, niin sanoi heti että vaikka huomenna. Vastasin siihen vasta monta tuntia myöhemmin ja heti se vastas takas. Vaikka ajoi autoa. Kertooko tää mistään?? :D

Ap

Vierailija
24/26 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään nähtiin kun vein auton sinne korjaukseen. Ei paljon päästy juttelee kun siin oli muitakin tyyppejä töissä auttamassa sitä. Se oli tosi ujo eikä oikein uskalla katsoa mutta huomasin kun se välillä vilkuili mua.. Mä taas seurasin sitä katseella koko ajan jos se vaikka huomais..

Sit ku oltiin kahden niin juteltiin, harmittelin sitä että en oikein tiennyt viitsinkö ottaa yhteyttä ja pyytää apua kun se on kuitenkin exän kaveri. Sanoi että "ei noin pidä ajatella, tottakai voidaan olla tekemissä". Sanoi että pitää tavata uusia ihmisiä ja etsiä oikeanlaista seuraa.. Kumpikaan ei oikein uskaltanut katsoa toista silmiin.. Mä mietin sitä tyyppiä koko ajan mutta kun en ota selvää mitä se ajattelee... Ja sit miettii voiko exän kaveriin ihastua, onko lupaa... Mietin että uskallanko vaan pyytää ulos ja jos sanoo ei niin ei tarvii enää miettiä...

Ap

Vierailija
25/26 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/26 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas nähtiin. En ota siitä tyypistä selvää. On tosi mukava ja kyselee ja jutellaan kaikesta mutta voiko olla ettei uskalla tehdä mitään kun oon ollu sen kaverin kaa pitkässä suhteessa. Tänään näin monta kertaa kun se katsoi mua ja se katsoi mun kroppaa. Sit kun näin niin katsoi muualle. Haluaisin yrittää kertoo että oon ihastunut mutta pelkään että pilaan kaiken. Ehkä annan ajan kulua ja yritän tavata sitä välillä ja tunnustella tilannetta..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme