Mitä teet yksin kotona?
Kommentit (18)
Minulla ei ole oerhettä, joten olen aina yksin kotona (jos ei ole vieraita tai miesystävä kylässä). Nautin omasta rauhasta, teen kotitöitä, katselen sarjoja ja elokuvia, luen, täyttelen ristikoita ja askartelen. Ei se tekeminen kesken lopu. En voi käsittää ihmisiä, jotka tarvitsevat perheen ympärille tehdäkseen jotain.
Menen vaatekaappiin. Istun siellä pimeässä ja haistelen polveani.
Puuhastelen kaikenlaista ja yritän pitää mielialan korkealla.Olen masikseen taipuva, ja esim toisten facepäivitykset saa ahistumaan,niillä on aina menoa ja kavereita ja ties mitä, mulla ei mitään. Olen jo 60v.
Rakastelen sillä aikaa naapurin Pertin kanssa.
Heräsin jokin aika sitten päikkäreiltä ja tulin tähän palstalle miettimään menisikö jo suihkuun vai myöhemmin. Illalla tulee Amazing Race, sitä odottelen. Pitäisikö katsoa eilinen Selviytyjät Katsomosta?
Samaa mitä silloinkin kun perhe on kotona, on vaan vähän hiljaisempaa. Katson telkkaria, luen, olen koneella, teen jotain kotitöitä, nukun päikkärit.. mitä nyt milloinkin sattuu huvittamaan.
En ole koskaan yksin kotona. En ole ollut yksin kotona ainakaan 20 vuoteen. Tottakai joku perheestä on aina poissa, mutta eivät kaikki yhtäaikaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan yksin kotona. En ole ollut yksin kotona ainakaan 20 vuoteen. Tottakai joku perheestä on aina poissa, mutta eivät kaikki yhtäaikaa.
Tulisin hulluksi.
Kaikki te kuitenkin teette samaa kuin minäkin.
Selaan vauvapalstaa ja välillä kommentoin.
Tämähän on parasta viihdettä😊
Rakentelen ansoja siltä varalta että tulee murtovarkaita.
Luen ,luen ja luen kaikkea mikä kiinnostaa ja sitä on tämä ipad täynnä.