Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisten naisten kiloja kyttäävät naiset

Vierailija
09.06.2019 |

Tulipa mieleeni tuosta ketjusta, jossa ruoditaan Meghanin kiloja, että keitä ovat naiset, jotka saavat tyydytyksen siitä, että ovat laihoja/hoikkia ja joku muu on heitä pyöreämpi?

Ovatko kaikki vain nuoria ja epäkypsiä vai onko mukana myös aikuisempia, mutta niin vähin lahjoin varustettuja yksilöitä, että vielä aikuisiässä ajattelevat, että naisen ihmisarvo mitataan vaa’alla.

Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa kuinka nopeasti joku toinen tiputtaa raskauskilonsa tai onko naapurin Lissun BI 25,1.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nuo haukkujat eivät itse todellakaan ole laihoja/hoikkia :D

Vierailija
2/33 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim anoppini 58v.

Kaikki yli 60 kiloiset naiset on läskejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Naiset pyörivät helkkarin paljon painon ympärillä. Välillä suhtautuminen on lisäks aivan skitsofreenistä - joskus halutaan bodypositiivisuuspäissään kohottaa jonkun ylipainoisen minäkuvaa kehumalla kauniiksi "ethän SÄ nyt oo lihava", mutta seuraavana hetkenä haukutaan julkkiksen 5kg:n painonnousua.

Vierailija
4/33 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein pahimpia ovat lihavat iäkkäät katkerat naiset.

Vierailija
5/33 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi tietysti omissa kuvitelmissaan.

- 1

Vierailija
6/33 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski nyt vaan on ihan helvetin rumaa. Ei siitä mihinkään pääse. Eikä ole väärin sanoa sitä ääneen.

Vierailija
7/33 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko tosissas että asia on aina pelkästään näin päin? Et ole tainnut olla ikinä hoikka? Minä olen aina ollut, enkä ole _ikinä_ kuullut yhdeltäkään naiselta muuta kuin ihme nälvimistä. Paino vastaa ihan normaalia mutta ilmeisesti ovat sitä mieltä että läskiä pitäisi olla.

Vierailija
8/33 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läski nyt vaan on ihan helvetin rumaa. Ei siitä mihinkään pääse. Eikä ole väärin sanoa sitä ääneen.

Luetellaanpas muita asioita, jotka ovat rumia ja itse aiheutettuja:

Likaisuus

Huonohampaisuus

Jatkuva känniörveltäminen ja alkoholin aiheuttamat muutokset ulkonäössä

Tupakan tärvelemä ulkonäkö ja paha haju

Huumeiden tärvelemä ulkonäkö

Ruma käytös ja muiden haukkuminen, yleensäkin vttumaisuus muita kohtaan

JNE

Kerrotko sinä totuuden myös edellisiä tavatessasi, vai aktivoituuko inhosi konkretiaksi vain lihavan ihmisen nähdessäsi?

Mitäs jos joku sinulle läheinen saa jatkuvasti kuulla "totuuden" itsestään, ja surkuttelee asiaa sinulle, sanotko että sitä saa mitä tilaa?

Paino on henkilökohtainen asia, eikä se kuulu kenellekään, paitsi jos joku sillä aiheuttaa tahallisesti vaikka luunmurtumia tms hyppäämällä päälle jne. Voiko tällä suvaitsevaisuuden ajalla olla vielä noin idiootteja mätäpaiseita? Olet ruma.

Vierailija
9/33 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä ainakaan tunne ylemmyyttä vaikka nyt kauneudesta, niin vaikee kuvitella tollasia😁mut jos ei oo minkäänlaista näkönen ja hoikka, nii jotkut niist on oikee kilokyttääjiä😁

Vierailija
10/33 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää se, kun sukujuhlissa näin kesäaikaan, ei ole toiselle muuta sanottavaa kuin:

Oletpa sinä vanhentunut, lihononut, turvonnut, kalpea, punakka, tukevoitunut ja mitä muuta kielteistä sitä nyt keksivätkin.

Jos ei ole muuta kuin ikävää sanottavaa, pitäkää suunne kiinni.

Mitä jos sanoisi samalla mitalla vastaan?  Miksi aina jotkut noudattavat hyviä tapoja, toiset ei koskaan.

Vierailija
11/33 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä suomi-nautojen läskejä erityisemmin tarvitse seurata, ne kun näkyy pyytämättäkin. Ufot & kuu- n a t s i t k i n kuun pimeältä puolelta ovat tekstiviesti palstoilla ja yleisö-osastoilla rukoilleet että alkaisvat nyt helevetissä suomi-naudat laihduttaa, kun heillä se vähäinenkin auringonvalo jää noiden läskien varjoon. Ei ole kuulemma yhtään kivaa niilläkään. Niin että syökää vähemmän ja laihduttakaa !!!!

Vierailija
12/33 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa on yllättävän paljon pikkusieluisia yksilöitä, jotka jostain syystä ärsyyntyvät heti siitä, kun joku kanssasisar ei täytä joitain millintarkkoja naiseuden standardeja. Painon kyttäämisen ja arvostelun lisäksi nämä ottavat pulttia mm. omavalintaisesta lapsettomuudesta, liian pienestä/suuresta lapsilukumäärästä, sinkkuudesta, vääränlaisesta parisuhteesta (liian nuori/vanha mies, ei asuta yhdessä, kahden naisen välinen parisuhde), pukeutumistyylistä, puheliaisuudesta/hiljaisuudesta jne. Mitä henkilökohtaisempi kyseinen asia on, sitä hanakammin "rikkuria" nokitaan, ivataan ja yritetään palauttaa omalle paikalleen. Mitään älykköjähän tällaiset naiset eivät ole ja monella ei ole mitään kiinnostusta edes yrittää kehittää itseään millään tavoin. Yleensä itseään "räväkäksi" ja "suorapuheiseksi" tai vastaavasti "sosiaaliseksi ja ihmisläheiseksi" kuvailevat naiset ovat näitä muiden naisten närppijöitä.

Vierailija
13/33 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa joku on vertaillut painoaan epäsuorasti omaani. Joillakin on jatkuva kilpailu ulkonäössä menossa muiden kanssa, vaikka se olisi yksipuolista...

Vierailija
14/33 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa mun suvusta on tommosii😁😁😁ja ni miehekkäitä naisiin viel yleensä ja muutenkaan ei viehättäviä😂😂😂Ei se oo mitää tarkkailuun vaan vaa huonoin käytöstapoihin j juntteutra. Ne onki kaikki maalaisia

Vierailija
15/33 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen ja olin tänään lenkillä. Koen oloni epämiellyttäväksi koska en ole siro, hoikka ja timmi hölkkääjä vähissä vaatteissa. Ilokseni huomasin että näin kaksi itseäni lihavampaa ihmistä. En siis ollut lihavin. Pahalla en katsonut näitä naisia, se ilo tuli siitä ettei ollut ainoa ruma ja lihava.

Vierailija
16/33 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ylipainoinen ja olin tänään lenkillä. Koen oloni epämiellyttäväksi koska en ole siro, hoikka ja timmi hölkkääjä vähissä vaatteissa. Ilokseni huomasin että näin kaksi itseäni lihavampaa ihmistä. En siis ollut lihavin. Pahalla en katsonut näitä naisia, se ilo tuli siitä ettei ollut ainoa ruma ja lihava.

Usko pois: Olen 100-kilonen nainen, mutta mä katson jo yli 50-kilosia naisia sillä ilmeellä, että toi voisi kyllä laihduttaa. Haluaisin olla 40-kilonen. Koen olevani alipainonen nainen läskin valaan kropassa. Voit saada tyydytystä siitä, että olet mua laihempi, mutta totuus on se, että mä en pidä sun vartalosta yhtään.

Vierailija
17/33 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan itse on läyhännyt kiloista muille naisille ja kehoitellut heitä joogaan ja syömään ns terveellisemmin. Nyt itse on sitten lihoissa ja ihan oikein. Meghan oli nakellut niskojaan pulleammille Beatricelle ja Eugeniellekin.

Vierailija
18/33 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin mielessäni, en sano. Jälkeenpäin sukulaisnaisten kanssa saatamme avautua huolesta, joka liittyy jonkunm ei silloin  läsnä olevan, muuttuneeseen ulkonäköön. Ylipaino on yksi näistä huolenaiheista, painon jojoilu tai jatkuva ylipaino, pahimmillaan lisääntyvä ylipaino. Kyllä me puhutaan myös siitä, että miten toivotaan, että jonkun tupakkalakko pitäisi. Toivomme, että kantti kestäisi kaikilla, jotka pyrkivät kohti terveellisempiä totumuksia. Tovimme painon osalta, että paino saataisin nopeammin hallintaan, eikä yritettäisi vasta jossain 20-40 kg:n ylipainossa ja jojoiltaisi. 

Minulle jo 5-10 kg ylipaino on paljon tai hyvin paljon. Olisin melkein vainaja isommasta ylipainosta. Runsas ylipaino ei pue, olen myös itsekriittinen ulkonäköni suhteen. Vanhemmat sukulaisnaiset sanovat, että joku nuorempi olisi nätimpi, kun vähän enemmän katsoisi painonsa perään. Ikääntyessä ei kuulu lihoa 5-10 kg enempää ainakaan.

Vierailija
19/33 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin mielessäni, en sano. Jälkeenpäin sukulaisnaisten kanssa saatamme avautua huolesta, joka liittyy jonkunm ei silloin  läsnä olevan, muuttuneeseen ulkonäköön. Ylipaino on yksi näistä huolenaiheista, painon jojoilu tai jatkuva ylipaino, pahimmillaan lisääntyvä ylipaino. Kyllä me puhutaan myös siitä, että miten toivotaan, että jonkun tupakkalakko pitäisi. Toivomme, että kantti kestäisi kaikilla, jotka pyrkivät kohti terveellisempiä totumuksia. Tovimme painon osalta, että paino saataisin nopeammin hallintaan, eikä yritettäisi vasta jossain 20-40 kg:n ylipainossa ja jojoiltaisi. 

Minulle jo 5-10 kg ylipaino on paljon tai hyvin paljon. Olisin melkein vainaja isommasta ylipainosta. Runsas ylipaino ei pue, olen myös itsekriittinen ulkonäköni suhteen. Vanhemmat sukulaisnaiset sanovat, että joku nuorempi olisi nätimpi, kun vähän enemmän katsoisi painonsa perään. Ikääntyessä ei kuulu lihoa 5-10 kg enempää ainakaan.

Laihduta.

Vierailija
20/33 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä hetkellä normaalipainossa. Sain 5 kg pois lisäämällä liikuntaa ja kiinteytymällä. Olivat raskauden jälkeisiä kiloja:)

18.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan