Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on huono palkka?

Vierailija
09.06.2019 |

Mikä lasketaan palkaksi jolla "ei pärjää"? Voi myös mainita ammatin jolla on kohtuuttoman surkea palkka.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko alle 2000/kk?

Vierailija
2/13 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on omasta mielestään huono palkka.

Huono palkka eli köyhyys rajan määrittely löytyy netistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riipppuu siitäkin, teetkä osa-aika vai kokopäivä työtä.

Onhan kaikilla aloilla käsittääkseni minimipalkka. Harjoittelijan palkat erikseen.

Vierailija
4/13 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko alle 2000/kk?

On, hinnat ja verot ovat nousseet viimeisen 10v aikana niin paljon että on vaikea saada rahat riittämään normaali elämään.

Vierailija
5/13 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko alle 2000/kk?

On, hinnat ja verot ovat nousseet viimeisen 10v aikana niin paljon että on vaikea saada rahat riittämään normaali elämään.

Normaali elämä = iPhone, Pleikkari, 1-2 ulkomaanmatkaa vuodessa, uudehko auto, iso kämppä hyvältä paikalta. Jos ei ole ihan kaikkea tuota, niin eriarvoistuminen!!!

Vierailija
6/13 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 4000€ kuussa on aika huono.

Vierailija
7/13 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko alle 2000/kk?

Normaali elämä = iPhone, Pleikkari, 1-2 ulkomaanmatkaa vuodessa, uudehko auto, iso kämppä hyvältä paikalta. Jos ei ole ihan kaikkea tuota, niin eriarvoistuminen!!!

Ei ole koskaan ollut varaa i-phoneen, ulkomaanmatka on Tallinnan tai Tukoholman risteily halvimmalla hytillä. Etelässä olen käynyt 20v sitten vanhempien kanssa. Asunto on muuttotappioalueella ja auto 12v vanha. Tuo elämä mitä kuvaat on minulle kaukaista utopiaa enkä ole edes kuvitellut että voisin elää niin. Minulla suurin haaste on ollut pitää edes se mitä on. Lasken jatkuvasti miten saan rahat riittämään ja koitan kerryttää rahaa säästöön.

Vierailija
8/13 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

alle 4000€ kuussa on aika huono.

Kyllä, jos haluat omistusasunnon kohtuulliselta paikalta ja pystyä keräämään jotain säästöönkin niin ettet ole vielä keski-ikäisenä persaukinen.

Vierailija
9/13 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10€/viikko.

Vierailija
10/13 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku joskus tutki, että ihmiset olisivat keskimäärin tyytyväisiä, jos saisivat 300€ lisää palkkaa. Eli minun tapauksessani alle 4500€ on huono palkka.

Opiskelijana ajattelin, että jos saisin 800€/kk, pärjäisin hyvin.

Vierailija
11/13 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 4000€ on huono palkka. Oma palkkani on aika tasan 3000€. Ei oikein motivoi painaa 100% teholla. Huonolla palkalla rehkiminen on moraalisesti väärin.

Vierailija
12/13 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan 2600e vaativasta asiakaspalvelutyöstä. Vieraan kielen käyttöä jne. Liian vähän koska mitään muitakaan työsuhde-etuja ei ole.

Vierailija
13/13 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laskenut, että kun käteen jää 1900e mä saan mun laskut maksettua ja jää ruoka yms.rahaa riittävästi. Bruttona tuo on n.2800e. Tällä hetkellä saan hieman enemmän ja laitan n.300e säästöön joka kk. Lapsi on parin vuoden päästä aikuinen ja sitten alan säästään enemmän kun kulut laskee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä