Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohantäällä Vauvalla mitään oikeaa ja todellista

Vierailija
09.06.2019 |

Juttua? Kaikki vaikuttaa olevan mielikuvitusten tuotetta?
Tv. Porvoon neiti joka naitiin Kouvolasta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa taitaa olla provoja nykyisin. Sääli. Siksi en jaksakaan olla täällä enää kovin paljon.

Vierailija
2/5 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska avaukset perustuvat pääasiassa lehtien uutisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä. Itse olen avautunut tänne hyvinkin henkilökohtaisista asioista. Trolleja toki piisaa, tarpeeksi palstailleelle kehittyy tietynlainen suodatin eikä niitä juuri tule edes klikkailtua.

Vierailija
4/5 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se riippuu ihan siitä minkä keskusteluketjun avaat, minä en ainakaan edes availe mitään höpöhöpöjä. Ja kyllä mun mielestä täällä on paljon aitoa, toki sitä ei koskaan tiedä kuka niitä asioita kirjoittelee, tämähän on virtuaalitodellisuutta.

Minulla ei ole koskaan ollut minkäänlaista tarvetta valehdella täällä mitään, ja olen moneen ongelmaan saanut hyviä neuvojakin.

Vierailija
5/5 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se riippuu ihan siitä minkä keskusteluketjun avaat, minä en ainakaan edes availe mitään höpöhöpöjä. Ja kyllä mun mielestä täällä on paljon aitoa, toki sitä ei koskaan tiedä kuka niitä asioita kirjoittelee, tämähän on virtuaalitodellisuutta.

Minulla ei ole koskaan ollut minkäänlaista tarvetta valehdella täällä mitään, ja olen moneen ongelmaan saanut hyviä neuvojakin.

Täältä saa myös tarpeellista tietoa. Palstalta sain tietää, mikä on kouvolatukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi