Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette tyylistäni?

Vierailija
24.05.2006 |

Luonnollinen meikki, vähän peitepuikkoa, huulipunaa ja luomiväriä. Hiuksissa tummanruskea väri ja kerroksellinen leikkaus. Minulla on usein päällä Marimekon kukallinen farkkutakki ja beessit housut. Kengät ja laukku sävysävyyn.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

epävarma, toisten hyväksyntää hakeva, ehkä vähän hissukka ja " varovainen" ihminen. VITTUAKO sitä muilta kyselemään että miltä näytän tai miltä kuulostaa....

Vierailija
2/14 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Luonnollinen meikki, vähän peitepuikkoa, huulipunaa ja luomiväriä. Hiuksissa tummanruskea väri ja kerroksellinen leikkaus. Minulla on usein päällä Marimekon kukallinen farkkutakki ja beessit housut. Kengät ja laukku sävysävyyn.

Meikki ja hiukset kuulostaa oikein kivoilta! Kukallinen takki ja beiget housut tökkii mulla mut sulle ne varmaan sopii ja tykkäät niistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi järkyn näköistä jos näin on suorastaan junttimaista! ja en kyllä itse laittaisi marimekkoa päälle

Vierailija
4/14 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatetus ei oikein minun makuuni, mutta kukin tavallaan :)

Vierailija
5/14 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä itse sitten onko -ihan kiva- positiivinen vai negatiivinen ilmaus ;)

No mutta itse en oikein välitä noista marimekon kuoseista :)

Luonnollinen meikki ja beiget housut kuulostaa kyllä kivalta. Aika värittömältä kuulostaa kokonaisuus.

Vierailija
6/14 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toivottavasti sä viihdyt!!!

liian mammamainen mulle... -30v-

Vierailija
7/14 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään antaa vinkkejä?

Ap

Vierailija
8/14 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä minun tyylistäni?

Meikkaamaton finninaama, maantienvärinen liimatukka, asuna tuulitakki ja Tarjoustalosta ostetut kivipestyt farkut vuodelta 1988. Kenkinä purkkarit tai lenkkarit samalta vuosikymmeneltä. Sukat ja silmälasit sävy sävyyn.

Vierailija
9/14 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen myös tuota, että luomiväriä on, muttei ripsaria.

En osaa kuvitella tuota laukku ja kengät sävysävyyn, pääasia, että istuvat muuhun vaatetukseen. Esim. tuossa kuvailemassasi kokonaisuudessa limet kengät ja laukku olisi ihan karseat, vaikka kuinka olisivat keskenään sävysävyyn. Tuo takki on aika vaativa laukulle, vaikka kuulostaa kyllä tosi ihanalta! Tuohon tyyliin sopivista kengistä en taatusti tykkää, sen osaan jo sanoa, eikä muutenkaan ole mun tyyliä, mutta varmasti olet ihan jees. Vaatetuksen puolesta ainakin, vaikken oikein osaa kuvitella, että itse täällä kyselisin, mitä muut mun pukeutumisesta ajattelee. Kun mua ei vain kiinnosta muiden mielipiteet, pääasia, että itse tykkään. :)

Vierailija
10/14 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirtsakoita neuletakkeja, pitkiä ja lyhyitä, joissa täytyy jokaisessa olla joku kiva yksityiskohta. Nuorekasta ja mukavannäköistä.

Vierailija
11/14 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mun makuun. Jättäisin marimekot hemmettiin ja sitten vähä raitoja hiuksiin ja farkut ja värikkäät tennarit vaikka tilalle...

Vierailija
12/14 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain leveeperseisellä tantalla.

Vierailija
13/14 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oikein kunnollisia farkkuja tahdo löytää. Ja vähän arveluttaa tilata postimyynnistä, kun ei pääse sovittamaan. Pitää varmaan tehdä ystävien kanssa shoppailureissu Helsinkiin. Mitä farkkumerkkejä kannattaa kokeilla tällaisen 30v hoikahkon naisen? Tyylikkäältä haluan näyttää mutten teiniltä.

Ap

Vierailija
14/14 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei sovi niin ainapahan erottuu joukosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän