Ostin sitten Unikko-vahaliinan...
Menin Marimekkoon katselemaan, mielessäni siinti Unikko-vahaliina. Tiesin toki että kallistahan se on! Noh, katselin tovin mutta minua ei meinattu tulla edes palvelemaan =oO Lopen eräs myyjä sitten tuli kyselemään voiko auttaa. Kaivoi hieman kyllästyneen oloisena kysymäni vahakankaan esille, ja selvästi oli mielessään varma siitä etten kuitenkaan osta sitä kangasta. Mutta, mutta! Sanoin että laitetaanpa 2m, ja niinpä minulla nyt komeilee keittiön pöydällä kauan haaveilemani liina. Ja maksoi 53e.
Hieman vain ärsyttää huomata, että myyjät päättelevät ihmisen ulkonäön perusteella että ostaako vai ei, ja tämäkin myyjä selkeästi oletti että kun saan tietää hinnan niin en kuitenkaan osta. Mutta ostinpa kuitenkin!! Vaikka varsin tavallinen kotiäiti olenkin!
Kommentit (6)
Etkö sä jo eilen uskonut, että unikko on out? Ilmeisesti et.
vaikka olisi kuinka out. Tykkään siitä itse ja se riittää. Aion myöhemmin hankkia myös Unikko-verhot keittiöön. =o)
ap
Mulla on jo siihen sopivat verhot - ei Marimekkoa kuitenkaan.
Opiskeluaikana mentiin kaverini kanssa ostamaan huonekaluja. Löydettiin mielestämme oikein kiva yksinkertainen sohva, laadukas massiivi puuta ja tyynytkin sellaiset että olisi ollut helppo verhoilla myöhemmin uudeleen. Ajateltiin siis pitkän aikavälin investointia / ja kaverin isä oli luvannut maksaa, joten hinnasta ei ollut kiinni) Myyjä kuitenkin lähes väkisin raahasi meidät myymäläntakanurkaan, jossa on ne televisiossa mainostetut edulliset opiskelijamallit. Oltiin ihan suu auki, eikä oikein osattu vastata mitään kun niin otti pannuun. Mentiin sitten naapuriliikkeeseen ostoksille enkä sen jälkeen ole Askosta mitään ostanut
Joku idiootti tulee tietenkin kommentoimaan et UNIKKO ON OUT mut mun mielestä ei!!