Melatoniini loppu tänään. Miten nukkumaan?
Kertokaa, miten saisin unen päästä kiinni! En saanut mentyä apteekkiin ostamaan uusia.
Kommentit (14)
Meillä on melatoniinia myynnissä ihan tossa pikkuisessa S-marketissakin, onko sulla jotain pitkään auki olevaa kauppaa lähellä?
Ei aiheuta kyllä mitään riippuvuutta. Uni tulee ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on melatoniinia myynnissä ihan tossa pikkuisessa S-marketissakin, onko sulla jotain pitkään auki olevaa kauppaa lähellä?
Ei valitettavasti, enkä autolla pääse minnekään...
Soijaa ja juustoa
Ja lihaa eli syö hyvin niin tulee uni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei valitettavasti, enkä autolla pääse minnekään...
Mene sänkyyn ja ala nukkuu. Oitä
Sain melatoniinista niin karmeita ja eläviä painajaisia vaikka ihan käsikauppatavarana pari viikkoa käytin. Ei koskaan enää. Mies sanoi että olin kirkunut ja kuolannut öisin. No, mieluummin valvon kun tulen hulluksi.
Ihminen ei tarvitse melatoniinia purkista, elimistö tuottaa sitä itse. Apua extra-annoksesta voi olla lähinnä aikaerorasituksen aikana unirytmin korjaamisessa.
Miksi siis käytät melatoniinia?
Masturbointi parasta unilääkettä 👍
M32
Banaani ja kirsikat sisältävät jotakin unentuloa helpottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen ei tarvitse melatoniinia purkista, elimistö tuottaa sitä itse. Apua extra-annoksesta voi olla lähinnä aikaerorasituksen aikana unirytmin korjaamisessa.
Tämä. Jos sitä käyttää säännöllisesti niin se voi heikentää elimistön omaa tuotantoa. Vähemmän turhia nappeja, enemmän liikuntaa. Käy päivällä vaikka patikoimassa niin kyllä uni maittaa illalla.
Jos ei runkku ja viina auta, niin mitään ei ole tehtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt vuosia päivittäin. En nukahda ilman. Koen tämän parempana vaihtoehtona kuin unilääkkeet, joista myös kokemusta.
eti kännykästä yle areena ja sieltä kirjoja tai dekkareita tai satuja,alat kuuntelemmaan,taatusti tulee uni.
En ole yhtään dekkaria saanut loppuun :D ennenkuin nukkumatti tulee