Baarimies viestitti seuraavana päivänä: "Voisitko siirtää rahat, jotka menivät drinkkeihisi viime yönä, tililleni. Koska emme päätyneet samaan osoitteeseen illan päätteeksi, juomien tarjoaminen ei ollut sen arvoista"
Aika pöyristyttävä keissi:
"Mies tarjosi naiselle drinkkejä, mutta vaati rahojaan takaisin mauttoman syyn vuoksi – somekansa tyrmistyi: "Tämän on pakko olla vitsi!""
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-tarjosi-naiselle-drinkkeja-mut…
Miten reagoisit, jos näin kävisi?
Kommentit (35)
Jos noin kävisi niin en reagoisi mitenkään. Ihan sama, tuskin se kovin montaa viestiä laittaisi.
Se oli varmaan sellainen j*nnämies.
Hyvä mies. Ei tarvi jäädä miettimään, olisiko siinä eilisillan miehessä ehkä ollutkin jotain potentiaalia.
Lämmin lauantai-ilta ja palstavahveromiesten ketutus hautovissa yksiöissään on taas korkeimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Lämmin lauantai-ilta ja palstavahveromiesten ketutus hautovissa yksiöissään on taas korkeimmillaan.
Jönnö mies tuo jo naista kämpilleen terdeltä, iloinen kikattelu kaikuu rappakäytävässä.
Mä ottaisin kuvakaappauksen näistä viesteistä ja lähettäisin johonkin mediaan. Näin teki jutun nainenkin.
Enpä vastaisi mitään henkilölle joka pitää minua ostettavana seurana. Ei sillä, tuskin olisin huolinut juomia muutenkaan.
Sanosin parempi tuuri ensikerralla, moro ! xD
Ihan jees. Ei niitä juomia säkenöivän fiksun seuran takia naisille tarjota.
En vastaisi mitään ja laittaisn ukon numeron estoon, tyhmä ukko, ei ole älynlahjoilla siunattu.
Onks nää jotain kesäuusintoja? Tänään on ollut jo ainakin neljä sellaista provoa jotka on nähty monta kertaa aikaisemminkin.
Onko nämä av-palstan moderaattoreiden tekemiä? Kuka viitsii tehdä tällaista että kopioi vanhoja provoja?
Vierailija kirjoitti:
Onks nää jotain kesäuusintoja? Tänään on ollut jo ainakin neljä sellaista provoa jotka on nähty monta kertaa aikaisemminkin.
Mikä tekee tästä provon? Luetteko vain otsikon ja kiiruhdatte kommentoimaan lukematta itse aloitusta?
Vierailija kirjoitti:
0/5
En lukenut linkkiä mutta liekö ollut sama baariseuralainen kuin mulla.
Perään tuli tilinumero ja sentilleen jaettu ravintolalasku tekstarina.
Tää Joensuusta kuin asuin siellä.
Aah-hah-hah-hah! Se on poijjaat riskisijoitus. Välttämättä ei drinksulla pildeä irtoa. Turha parkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
En lukenut linkkiä mutta liekö ollut sama baariseuralainen kuin mulla.
Perään tuli tilinumero ja sentilleen jaettu ravintolalasku tekstarina.
Tää Joensuusta kuin asuin siellä.
Mulla sama Hgissä 😂.
Lähettäisin ääniviestin missä nauraisin pa*kaisesti.
Noin ei käy. En huoli tuntemattomilta mitään tuollaista.