Antti Holman podcast - kuinka moni kuuntelee?
https://radioplay.fi/podcast/auta-antti/
Paras podcast, mitä olen vähään aikaan kuunnellut.
Kommentit (24)
No kuuntelin yhden jakson mutta koko ajan selittää jostain seksuaalisuudesta ym., ei jaksa kuunnella. Too gay for me.
Vierailija kirjoitti:
No kuuntelin yhden jakson mutta koko ajan selittää jostain seksuaalisuudesta ym., ei jaksa kuunnella. Too gay for me.
"Koko ajan"? En ole pistänyt kyllä merkille. Loistava podcast. Holma on älykäs mies ja hyvä jutunkertoja. Olen kuunnellut kaikki jaksot ja haluaisin lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Koko ajan"? En ole pistänyt kyllä merkille. Loistava podcast. Holma on älykäs mies ja hyvä jutunkertoja. Olen kuunnellut kaikki jaksot ja haluaisin lisää.
No podcastin luonne on sellainen, että siinä on ihmisillä jotain henkilökohtaisia kysymyksiä tai ongelmia (usein parisuhteeseen liittyviä) ja Holma on vähän niin kuin jokin "terapeutti". Toki jos kiinnostaa tuollaiset jutut niin miksei voi ollakin hyvä. Holma on sinänsä älykäs kyllä, mutta aihepiiri ei vain itseäni kiinnosta niin paljon.
Holma on älyttömän hauska ja pidän, että julkisuudessa on ihmisiä, jotka ajattelevat usein eri tavalla kuin ns valtavirta.
Antti kertoo kyllä kaikkea, musta se tarina pampulasta takapuolessa oli hulvaton :D Sori että esimerkki oli näin banaali
"Naisellinen lässytys" vähän ärsyttää. Sinänsä ihan hauska mies kyllä. Ehkä naisille suunnattu podcast enemmän. Olen itse mies.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin kun se tuli mutta johan se loppui monta viikkoa sitten
Se "tulee" silloin kun painaa play-nappia. Kaksi kautta on ilmestynyt eikä enempää enää ilmesty, mutta paljon on porukkaa jotka eivät ole kuulleet ja joilla tuo on vielä onnellisesti edessä.
Vierailija kirjoitti:
"Naisellinen lässytys" vähän ärsyttää. Sinänsä ihan hauska mies kyllä. Ehkä naisille suunnattu podcast enemmän. Olen itse mies.
Tunnen monia miehiä, jotka kuuntelevat. Ei tuo ole suunnattu kenellekään. Holma on Holma, ja kaikkien jutut eivät uppoa kaikille.
Kuuntelin kaikki jaksot muutamassa päivässä, miksi ihmeessä lopetti???
Yritin kuunnella, mutta en pystynyt. Minun huumorintajuni ei riitä siihen ja tosiaan tuo lässyttävä tapa puhua lähinnä ärsytti. N45
Tuo muuten ei ole huumoripodcast, kuten itsekin hän sanoo useammassa jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuollaista känisevää hinttiä jaksaa kuunnella?
Mietinkin, että kuka landejonne näitä kaikkia alapeukutti
Kuuntellut ehkä neljästi läpi ja itse asiassa voisin aloittaa uuden kierroksen vaikka heti iltalenkille lähdettyäni tässä... :) paras!
Kuuntelin ja pidin kovastikin. Mutta. A on itse sanonut että podcast oli suuri virhe ja hän katuu ja inhoaa sitä. A:n uusi kirja Kaikki elämästä(ni) on myös tosi epätasainen. On siellä hienoja kiteytyksiä ja oivalluksia, mutta myös ihan älytöntä huttua josta miettii että miksi, miksi aikuinen ihminen kirjoittaa navankaivelukirjan siitä miten ei saa aikaiseksi kirjoittaa ja oikeastaan inhoaa ja halveksuu kaikkia ihmisiä ja on jotenkin keskenkasvuinen rakkausasioissa. Onhan se kai rehellistä, ja siinä mielessä virkistävää, etenkään kun en tunne itse ketään joka eläisi tai ajattelisi niin kuin hän. Tuntuu kurjalta sanoa näin rumasti, toivottavasti et lue tätä Antti. Mutta niin. Mitä enemmän olen saanut kuvaa A:sta henkilönä, sitä vähemmän pidän podcastistakaan.
Antin podcastissa oli maailman paras elämänohje: "Ketään ei kiinnosta!" Ihanan vapauttavaa.
Kuuntelen ja nauraa hekotan vähän väliä. On se vaan niin julma. No niin.❤️❤️