Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies joka käyttää jatkuvasti sanaa "ihanaa" esim kahvile menessä ." Ihanaa tääl on sokerii kahvii". En usko, että on kovin haluttava ja uskon että 90% naisista on tätä mieltä.

Vierailija
08.06.2019 |

En vain voi tälle mitään. Voisin hyvin olla tuommoisen miehen kaveri jne.. mutta en vain naisellisesti puhuvaa miestä osaa pitää haluttavana..

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun eksäni käytti yhdessäolon alkuaikoina paljon sanaa ihana ja se kyllä särähti korvaan. Mutta toisaalta typerältä ihanan hokeminen kuulostaa aikuisen naisenkin suusta.

Käytän itse (naisena) aika paljon tuota sanaa. Olen varmaan antanut itsestäni sitten aika typerän kuvan mutta eipä se mitään. Saattaa lähelle totuutta osuakin 😊

Vierailija
22/60 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillähän ei ole lupa käyttää kaikkia kielemme sanoja. (niihin olisikin liitettävä  näkyvä sukupuolirajoite ja käyttöä koskeva varoitus) Muutenhasn mies sortuu järkyttävyyksiin sanoissa...

Miehellähän ei ole lupaa paljoa muuhunkaan. Ainoa etuoikeus on se, että saavat olla ilman paitaa rannalla kunhan eivät vaan tule speedoissa tai stringeissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen naismaisuus on niin turn off miehessä.

Vierailija
24/60 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gayradar vain hälyyttää.

Vierailija
25/60 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies sanoi mulle, että pelkää isorintaisia naisia 😂. H*moooksi se myöhemmin paljastuikin ja kulussivaimo on pienirintainen.

Miksi alapeukkuja? Tiedättekö yhtäkään HETEROmiestä joka sanoo PELKÄÄVÄNSÄ isoja rintoja? No niin, en minäkään 😁

Vierailija
26/60 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana on ihanin sana. Nykyään tulee sitä miehenä itsekin harkitusti aikuiseksi kasvettuaan käytettyä. Kiva tietää, että sillä pystyy myös tarvittaessa ärsyttämään lapsen asteelle jääneitä tusinanaisia.

Vierailija
27/60 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku puhuu "ihanaa" vähäpätöisistä asioista kuten kahvista ja sokerista, niin oletan että se on puolihuumorilla sanottua, tai sitten ihminen on jotenkin vajaa. Ei haittaa onko nainen vai mies kyseessä. En pidä tyypeistä, jotka liioittelee haltioissaan olemistaan tosissaan, itsellä kun ulosanti on paljon niukempaa tunteiden osalta.

Jos mies taas sanoo "ihanaa seksiä" tai "ihana lumimaisema" tms. asiayhteyteen sopivasti, niin se on ihan sopivaa, ei homoa.

Vierailija
28/60 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ilmiselvä homppelströmmi.

Vierailija
29/60 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehekkään miehen muotti on ahdas mutta siihen pitää väkisin ahtautua jos haluaa saada naisia. Toimii.

Sain just meikattua ja laitettua hiukset ja kohta lähden käymään kaupungilla liian lyhyissä shortseissa, epiloidut kintut esillä ja merkkilaukkuni kanssa. Tänään ajattelin myöhemmin laittaa kynnet vielä kuosiin. Homoksi haukkuvat, mutta miehet eivät herätä mitään tunteita. Ei varmaan yllätä, että sinkku ollaan ja sitä tullaan aloittajan kaltaisten enemmistön takia olemaankin. Mutta olenko oma itseni ja koitan rikkoa tuota muottia, jotta sitä ei olisi joskus olisi ja sinkku vai olenko joku häkkiin pakotettu turkiseläin ja parisuhteessa? Olen myös harkinnut sukupuolikorjausta naiseksi, koska silloin saisi tehdä mitä ite tykkää ja voisin ruveta lesboksi sillä markkinat olisi varmasti sillä suunnalla isommat kuin nykyisin.

Vierailija
30/60 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ihanaa lukea tämän avauksen siivittämää keskustelua; se kun kertoo ja muistuttaa ihanalla tavalla meistä osa on niin ihanasti- ha-haa- niin ihanan  ennakkoluuloinen.  

Vierailija
31/60 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin lukea ap:n vain naisille ja vain miehille tarkoitetut seksuaalisävytteiset sanat.

Vierailija
32/60 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeuksellisen kökkö ketju

Vierailija
33/60 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt akka kahaville, ja anna se sokuri tänne!

Vierailija
34/60 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on esimerkki siitä kuinka me ahdetaan sukupuoliamme ahtaisiin rooleihin. Miehen on pakko olla tarpeeksi äijä, feminiiniset puolet pitää piilottaa.

Yks mies, jonka kanssa kirjoittelin, käytti huudahdusta ”iik”. Se oli minusta törkeän epämiehekästä. En pidä myöskään siitä, että mies istuu jalka toisen yli heitettynä. Oma mieheni istuu niin ja mun mielestä se on homoa. Pystyn kuitenkin elämään sen kanssa. Haluan rakastaa häntä sellaisena kuin hän on. Tuskin itsekään olen se kaikkein naisellisin hänen silmissään kun makaan sohvalla verkkareissani ja ilmoitan että pierettää...

Miehessäni on muutenkin poikkeuksellisen vahvana myös feminiininen puoli: on tosi hellä ja huolehtiva, herkistyy ja näyttää tunteensa yms. Jotenkin olis tärkeää sallia miehille sitä pehmeyttä ja herkkyyttä enemmän. Me naiset itketään kun ”mies ei puhu” ja ”mies ei huomioi” ja ”mies ei anna hellyyttä” ja ”mies haluaa vaan p***a”, mutta monet meidän miehet on kasvatettu jo pikkupojista siihen, että heidän tunteita vähätellään.

Vierailija
35/60 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoissa ei mitään vikaa ja saavat elää ja olla mutta näin heteronaisena kun on kerran luokitellut miehen naiselliseksi, niin siitä ei pääse ohi, yli eikä ali. Se kuva on alitajunnassa koo ajan ja vaikuttaa vetovoimaan eli sitä ei ole eikä tunne kuin miehekkäitä miehiä kohtaan.

Vierailija
36/60 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on esimerkki siitä kuinka me ahdetaan sukupuoliamme ahtaisiin rooleihin. Miehen on pakko olla tarpeeksi äijä, feminiiniset puolet pitää piilottaa.

Yks mies, jonka kanssa kirjoittelin, käytti huudahdusta ”iik”. Se oli minusta törkeän epämiehekästä. En pidä myöskään siitä, että mies istuu jalka toisen yli heitettynä. Oma mieheni istuu niin ja mun mielestä se on homoa. Pystyn kuitenkin elämään sen kanssa. Haluan rakastaa häntä sellaisena kuin hän on. Tuskin itsekään olen se kaikkein naisellisin hänen silmissään kun makaan sohvalla verkkareissani ja ilmoitan että pierettää...

Miehessäni on muutenkin poikkeuksellisen vahvana myös feminiininen puoli: on tosi hellä ja huolehtiva, herkistyy ja näyttää tunteensa yms. Jotenkin olis tärkeää sallia miehille sitä pehmeyttä ja herkkyyttä enemmän. Me naiset itketään kun ”mies ei puhu” ja ”mies ei huomioi” ja ”mies ei anna hellyyttä” ja ”mies haluaa vaan p***a”, mutta monet meidän miehet on kasvatettu jo pikkupojista siihen, että heidän tunteita vähätellään.

Oletko varma, ettet tule itse jatkaneeksi sitä ketjua yhtenä lenkkinä siinä ketjussa joka punoutuu sukupolvelta toiselle ja rakentuen erilaisista tavoista tukahduttaa ja vähätellä heidän tunteitaan....    

Vierailija
37/60 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlainen naismaisuus on niin turn off miehessä.

Määrittele naismaisuus? Tytöt ja pojat syntyy alasti ja kummastakin tulee joko kompostia tai tuhkaa elämän päätyttyä. Siinä vaiheessa kun mies rupee imettämään, niin voidaan sanoa, että naismaista.

Vierailija
38/60 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerii kahvii? Käyttää siis sokeria adjektiivina?

Vierailija
39/60 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homoissa ei mitään vikaa ja saavat elää ja olla mutta näin heteronaisena kun on kerran luokitellut miehen naiselliseksi, niin siitä ei pääse ohi, yli eikä ali. Se kuva on alitajunnassa koo ajan ja vaikuttaa vetovoimaan eli sitä ei ole eikä tunne kuin miehekkäitä miehiä kohtaan.

Pitäsikö tässä kohtaa yös ymmärtää, että pidät jokaista miestä, joka on homo, myös (jotenkin) naisellisena? - Jos näin ajattelet, että joaine homomeis on myös naisellinen opi ja korjaa nyt kiiruusti käsityksesi toiseen suuntaan. Ei voida mitenkään sanoa, että kaikki homot olisivat vaikka sitten heteromiehiin verrattuna, jotenkin naisellisempia  

Vierailija
40/60 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaisi yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi