Teoria Tanjan avoliitosta
tanjalla taipumus ihastua vähän reppanoihin, eli ihana luonne, mutta kostautuu itselleen.
Kommentit (18)
No joo jos Tanja olis 15 vee. Minkähän ikäinen ap itse on kun näin lennokkaan teorian keksi.
Ap on 31 mutta tulipa vaan mieleen kun Susanna Sievinenkin vielä suuteli ko. miehen kanssa toukokuussa ja sanoi että oli sellaista ihanasti olemista ja ihan hyvin mies voi olla Tanjankin ystävä tai jotain vastaavaa.
Musta Tanja vaikuttaa huonolla itsetunnolla varustellulta koska ei osaa olla hetkeäkään yksin. On päivänselvä asia että tämäkään suhde ei kestä.
että keski-ikäinen yksinhuoltaja muuttaa miehen kanssa yhteen vain siksi että on kiva näyttää muille naisille että katsokaa minkä nappasin. Kyllä sitä ainakin toivoisi että tuossa iässä jo miettii asioita siitä näkökulmasta että mitä itse kyseisestä tyypistä ajattelee eikä mitä muut.
Mun vallankumouksellinen teoria on se, että Tanja pitää seksistä.
Olisko nimi ollut Janne Erjamo. Joku venealan yrittäjä. Eronnut vaimostaan viime vuonna ja tapaillut useita naisia sen jälkeen, muitakin julkkiksia. Tanjan kanssa alkoi seurustella toukokuun lopussa.
Ihan sama mitä tekee ja kenen kanssa, mutta avoliittoa lastensa vuoksi hieman pidempään harkita... Kuinka monta eri miestä heidänkin keittiössään on kalsareissaan muutaman viime vuoden aikana käyskennellyt:(
Voi myös olla, että hän kuuluu siihen naisryhmään joka ei osaa/halua sitoutua---> parempi rakastua sellaisiin miehiin (tietoisesti tai alitajuntaisesti) jotka "eivät ole kunnollisa"---> helpompi erota ja syyttelyiden (miten erosit niin kivasta kaverista) vain sympatiaan (kauan sen temppuja jaksoitkin katsella).
Olisko nimi ollut Janne Erjamo. Joku venealan yrittäjä. Eronnut vaimostaan viime vuonna ja tapaillut useita naisia sen jälkeen, muitakin julkkiksia. Tanjan kanssa alkoi seurustella toukokuun lopussa.
Aina on niin ihastusten vietävissä. Itsekäs, lapsellinen, narsistinen tyyppi. Sellainen ihminen, jonka elämässä on kaikki hyvin kun on _rakastunut_ mutta kun se ensihuuma häviää, niin ei kestä tylsää arkea, ja sitten alkaa masennus ja sairauskierre.
Ja nyt vielä päälle keski-iän kriisi, kun tajuaa että neljänkympin etappi on edessä, joten pitää vielä todistaa itselleen, että saa jonkun naistenmiehen itseään jahtaamaan. Todella ällöttävä akka, sori vaan.
Miehen motiivit kyllä mietityttäis mua jos näyttäis siltä että kuka tahansa kelpaa kunhan on julkkis.
mitä esikuvaa näyttää lapsilleenkin. Moneskohan mies on kenet tuo lastensa eteen näytille. Niiden isä on elänyt vaan yhden naisen kanssa ja Tanjalla jo vaikka kuin mones. Mitähän ne lapsetkin ajattelee äidistään.. Mulla on mennyt uskottavuus koko tyypistä ja pidän vähän "helppona" naisena.
Sori nimi meni väärin, se on Erjola.
Seiskassa ainakin kommentteja antoi joku nimettömänä pysyttelevä julkkisnainen, tiedä sitten kuinka luotettavaa tietoa.
Munsta lehdet on antaneet Tanjasta sellaisen kuvan, että se on aika hätikkö. Asiat muuttuu nopeasti ja tekee äkkinäisiä käänteitä. Olli tais olla aika salamasuhdem erokin tuli aika yllättäen jonkun rakkaushaastattelun jälkeen, vaihtoi sukunimensä vaikka ero ei ollut vielä selvä ja vähän ajan päästä oli lämmittelemässä suhdettaan Olliin uudestaan, sitten yhtäkkiä onkin ero virallinen, sitten sanoo, että tämän uuden suhteen kanssa edetään rauhallisesti ilman mitään kiireitä ja heti kohta sitten avoliittoon...
Niin mä en ymmärrä että jos tässä suhteessa Tanja omien sanojensa mukaan eteni rauhallisesti, 33 pv edellisen avioliiton virallisen päättymisen jälkeen muutti avoliittoon niin mikä sitten olisi ollut hänen mielestään nopeaa toimintaa? Kyllä mä hiukan vahingoniloisesti hymyilen kun tämä liitto päättyy. Tanjasta ei vaan ole sitoutumaan. Jollakin tasolla täytyy olla häiriintynyt tunne-elämä.
Jos tämä mies on itse a) varakas, b) hyvätuloinen, en keksi mitään muuta syytä muuttaa ennätysajassa neljääkymppiä lähestyvän yksinhuoltajan kanssa yhteen. Ja jos molemmilla on kiireelliset aikataulut ja ainakin Tanjalla lapsia, seksin harrastaminen voi olla aika haastava tehtävä jos vielä asutaan eri osoitteissa.
niin se mies näytti minusta aika tavalliselta taavilta mutta ehkä hän on charmikas.
jäikö mies ilman asuntoa edellisen eronsa yhteydessä ja muutti siten suoraan Tanjalle?
Muutti kirjat Tanjan asuntoon hetki sitten. Missä lie punkannut siihen asti vai onko oikeasti asunut exänsä luona...
jäikö mies ilman asuntoa edellisen eronsa yhteydessä ja muutti siten suoraan Tanjalle?
Lehtijuttujen mukaan uusin avomies on aikamoinen pelimies. Tuntuu siltä että Tanja haluaa näyttää muille naisille, että hähhää, minäpä sainkin napattua tämän miehen omakseni.