Omituista...
Hieman tautatietoa...Olen taustalla seuraillut jo vuoden verran kun on tuo vauvakuume niin kova... Olemme sillä perjaattella että vauva tulee kun on tullakseen... miehelläni on ikää 27 ja itse olen 21 v... Esikoinen olisi toiveissa...Kiertoni on siinä 25-28 ja on se kerinny käymään tuolla 50 paikkeillakin muutaman kerran...Mihin porukkaan sopisin???
Ja itse asiaan...
Viime menkat oli todella ouduot...ensimmäisenä päivänä pelkkää tuhrua, seuraavana päivänä sitten jo vähän reilummin (mutta ei niinkuin normaalisti) ja sitten pari päivää tuhrua... Nyt ón sitten jo muutamana päivänä ollut todella huono olo ja jotkut hajut ruvennut etomaan... masussakin on nipistellyt välillä...
Testiä en ole vielä uskaltanut tehdä, mutta ajattelin jos täältä vähän jotain apua saisi tai kuulisi onko kenellekkään käynyt näin ja ollut raskaana...
Kommentit (3)
ensikoiden pinossa palstailevat nimen mukaisesti ensimmäistä kuumeilevat. Tervetuloa hyvään seuraan!
Mutta testi kannattaa tehdä vasta n. viikko tuhrujen jälkeen, niin mahdollinen plussa näkyy varmemmin. Peukkuja!
semmosta on kuulunut että joskus raskaana ollessa tulee yhdet ns. valemenkat eli toodella lyhyet lähinnä tuhruvuotoa. Oireesi ovat kyllä alkuraskauden oireita joten saatat plussata! onnea testailuun..