Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia naisia miehet palvovat? Eli alfanaarasta kysytään

Vierailija
08.06.2019 |

Kertokaa luonne, ulkonäkö, toimenkuva yms

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuttavanainen on sellainen, että miehet sanalla sanoen kuolaavat perään ja hän on:

-lyhyt

-pieni ja siro

-pitkät hukset

-isot tissit

-ilme avoin ja luottavainen, vähän "tyhmähkö"

-hymyilee paljon

-tatuoimaton

-pukeutuu konservatiivisesti, kallis maku

On parisuhteessa ja siis aivan fiksun oloisetkin miehet silti vaan jahtaavat tämän kuullessaan, eivätkä luovuta. Jakelevat puhelinnumeroita ja sanovat tyyliin: "no jos joskus vaikka eroatte tai jotain niin ota yhteyttä"

Minkä ikäinen hän on?

Vierailija
42/54 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuttavanainen on sellainen, että miehet sanalla sanoen kuolaavat perään ja hän on:

-lyhyt

-pieni ja siro

-pitkät hukset

-isot tissit

-hymyilee paljon

-tatuoimaton

On parisuhteessa ja siis aivan fiksun oloisetkin miehet silti vaan jahtaavat tämän kuullessaan, eivätkä luovuta. Jakelevat puhelinnumeroita ja sanovat tyyliin: "no jos joskus vaikka eroatte tai jotain niin ota yhteyttä"

Isotissinen ei yleensä ole olemukseltaan siro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät palvo alfanaaraita vaan pelkäävät heitä. Isotissiset aivokääpiöiset blondit ovat miesten mieleen mutta he eivät ole tosiaankaan naisten hierarkian huipulla eli alfoja. Sen sijaan miehet pelkäävät esim. Jenni Vartiaisen näköisiä ja luonteisia itsenäisiä alfanaaraita eivätkä Jennin kaltaiset naiset siksi saakaan miehiä.

Harvinaisen hyvin kiteytetty. Olen tuollainen nainen itsekin. Tiedostan puutteeni ja ymmärrän miksi miehet lähtevät aina. Nopeaa seuraa saisin aina ja helposti, mutta pitkään suhteeseen minua ei haluta.

Vierailija
44/54 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa pitää olla paljon, blondi Marilynin kaltainen kaunotar. Mieluusti paremmista piireistä lähtöisin. Pontikan keitto, viinan juonti, tupakan poltto ja liiman haistelu ovat ehdottomasti plussaa kuten myöskin kannabiksen viljely. Kissoista pitävä nainen.

Vierailija
45/54 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa pitää olla paljon, blondi Marilynin kaltainen kaunotar. Mieluusti paremmista piireistä lähtöisin. Pontikan keitto, viinan juonti, tupakan poltto ja liiman haistelu ovat ehdottomasti plussaa kuten myöskin kannabiksen viljely. Kissoista pitävä nainen.

Vierailija
46/54 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvittäkää nyt eka itsellenne ettei ihmiset ole alfoja tai betoja, meidän laumahierarkia on paljon monimutkaisempi eikä selkeitä alfauroksia tai -naaraita ole olemassakaan. On vain piirteitä, joita muut kunnioittavat, ja lähes kuka tahansa joka osaa näytellä ja esittää näitä piirteitä, saa valtaa. On myös niin, että ihmisellä voi olla valtaa eri ryhmissä eri tavalla.

Vierailija
47/54 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Li Anderssonin pää, Katri Kulmunin tissit, Sanna Marinin vartalo. Okei, ja A-M Henrikssonin ruotsinkielen taito.

Tuo olisi ainakin sellainen nainen jota mies voisi kutsua hallitukseksi.

Vierailija
48/54 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-lyhyt

-pieni ja siro

-pitkät hukset

-isot tissit

-hymyilee paljon

-tatuoimaton

Isotissinen ei yleensä ole olemukseltaan siro.

Ei yleensä olekaan. Jotkut harvat on. Ja niillä todella on vientiä.

Vierailija
49/54 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ehdoton vaatimus että nainen on älykäs ja sivistynyt, plus se että on estoton sängyssä kun itsekkään en ole kovin estoinen. Liiallinen mustasukkaisuus on ehdoton turn Off etenkin jos molemmat yllä mainittut täyttyvät niin minulla ei ole mitään syytä pettää.

Vierailija
50/54 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisoitunut ja kova tupakoimaan oleva nainen. Yhden lapsen viikko-viikko vanhempi. Helvetisti miehiä kavereina ja työskentelee miehisellä alalla. Pari kertaa eronnut, ulospäin kylmä ja tunteeton ihminen.

Mutta niin vain teki elämä kepposet tälle miehelle, mielessä on jatkuvasti vaikkei ikinä edes seurusteltu. Henkinen yhteys oli täydellistä, seksi ”to die for”.

On oikeasti jännien ja hankalien miesten perään, taisin olla peruspenana vain hairahdus. :/

Vierailija
51/54 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfanainen nainen jolla vähän mutta tasokkaita miehiä

Yleensä ovat kauniita ja kivoja

Vierailija
52/54 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät palvo alfanaaraita vaan pelkäävät heitä. Isotissiset aivokääpiöiset blondit ovat miesten mieleen mutta he eivät ole tosiaankaan naisten hierarkian huipulla eli alfoja. Sen sijaan miehet pelkäävät esim. Jenni Vartiaisen näköisiä ja luonteisia itsenäisiä alfanaaraita eivätkä Jennin kaltaiset naiset siksi saakaan miehiä.

Koskee sinua, palstau* .Jennin miehet ovat tasokkaita miehiä

Vierailija
53/54 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuolla luonteella ole miehille mitään väliä

Itse olen entinen läski.Läskinä en "kelvannut" kenellekään, nyt saisi ns"hätistellä" miehiä pois.L uonteeni ei ole muuttunut miksikään, mutta nyt siis olen miesten mielestä kiinnostava persoona.Jännää

Olen mieluummin yksin, koska tuli todistettua se että miehille nainen on vain esine ja vakiop*.En voi kunnioittaa yhtäkään miestä, koska ovat vain pinnallisia k* Yäk

Vierailija
54/54 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua näyttävät palvovan. Olen missimittainen, tiimalasivartalo, siro, komeaksi kehuttu, aina tulevat kehumaan ja koskevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän