Minulla on 180kg tyttöystävä, kysy mitä vaan.
Eli vastais, seurustelen ihanan pyöreän 200kg.naisen kanssa. Ikää meillä 25
Kommentit (44)
Onko hän töissä lähihoitajana vanhusten hoitolaitoksessa?
Saako pyyhityä itse vai tartteeko apuasi?
Oletko huolissasi hänen terveydestään?
Onko naisella lyhyt punainen kouvolatukka?
Moi!
Seksi ei sinällään ole ongelma. Tietenkin jotkin asennot ovat vaikeita ja mahdottomia.
Lähetys-saarnaajassa maha tulee eteen, mutta itse pidän hänen isosta vatsastaan.
Sänky pitää olla erikoustekoa. Meillä on "ns" hotelli sänky, koska viime sänky meni rikki tyttöystävän painosta.
Minulla on aika suuri vehje joka helpottaa paljon, tietenkin normaalipainoinen kanssa seksi on helpompaa. Kuitenkin itse olen valinnut ja pidän häntä seksikkäänä. En koe seurustelevani niiden läskien vaan hänen kanssaan.
Miten sun rahat riittää ruokaan? Esim. ravintolassa normaali annos menee varmaan alkupaloiksi. Entäs lentäminen tai muu matkustelu. 180kg persmaus ei mahdu mihinkään normaaliin istuimeen.
Onko naisellasi jokin sairaus vai miten on tuossa kunnossa? Voiko hän hyvin?
Minä en lihottanut. Hän oli jo 170kg tavatessamme. Oikein tyytyväisiä olemme molemmat. Ei työskentele lähihoitajana, tukka on blondi.
En ole huolissani hänen terveydestään, hän on vielä nuori. Ja tapasimme rax ravintolassa. Varmaan oudoin paikka tavata
On kilpirauhasen vajaatoiminta. Siihen on lääkkeet, mutta hän rakastaa leipomista ja syömistä.
Emme ole juuri matkustaneet lentokoneella, mutta viimelennolla turvavyöhön jatkopala ja 2 penkkiä. Tietenkin taakse.
Voin tuonkin kertoa. Kotona minä usein pyyhin hänen takapuolensa, mutta julkisissa hän tietty itse.
Mistä hän löytää vaatteensa?
Kyinka pitkä?
On tukevassa kunnossa
Tilaako hän aina dieettilimsan pikaruokapaikassa koska on dieetillä?
0/5
Aloittaja kirjoitti:
On kilpirauhasen vajaatoiminta. Siihen on lääkkeet, mutta hän rakastaa leipomista ja syömistä.
Emme ole juuri matkustaneet lentokoneella, mutta viimelennolla turvavyöhön jatkopala ja 2 penkkiä. Tietenkin taakse.
Voin tuonkin kertoa. Kotona minä usein pyyhin hänen takapuolensa, mutta julkisissa hän tietty itse.
Millai te siellä raxissa kohtasitte?
Harrastaako kuulantyöntöä?Paljo ite painat? On kyllä melkonen mötkäle.
Pituutta löytyy 174cm eli pitkä on. Vaatteet yleensö ulkomailta
Onko hän kasvoiltaan kaunis? Millainen luonne?
Onko seksi ongelma?