Mitä mielleyhtymiä herättää nimi Rami?
Pojalle on antamatta nimi ja ristiäiset lähestyy ja mies haluaa ehdottomasti pojalle nimeksi Rami mutta minä en. :( Ramista tulee mieleen luokalle jäänyt levoton luuseri enkä halua antaa sellaista nimeä lapselleni mutta mies ei ymmärrä. Mitä mieltä olett Rami nimestä?
Kommentit (50)
Ramihan on perinteisesti ollut kylläkin vain pelkkä kutsumanimi Raimo-nimisille....
Mulla oli nuorena poikaystävä nimeltä Rami. Hän oli luokalle jäänyt mutta älyttömän mukava tyyppi. Rentous ja mukavuus tulee ennemmin mieleen hänestä kuin se, että oli luokalle jäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Ramihan on perinteisesti ollut kylläkin vain pelkkä kutsumanimi Raimo-nimisille....
Joo jos puhutaan 30-40-luvulla syntyneistä, 70-luvula taas Rami oli tosi yleinen pojannimi. Sikäli olisikin hassua jos vauvalla olisi nelikymppisen nimi, vähän sama kuin Petri tai Marko.
Se Vintiöiden seinäänpotkimis-sketsi tuli ensimmäisenä mieleen, vaikka siinä taisikin olla Rane. Toisaalta yksi tosielämän Rami ollessani koulussa oli oikeasti kova jätkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo jos puhutaan 30-40-luvulla syntyneistä, 70-luvula taas Rami oli tosi yleinen pojannimi. Sikäli olisikin hassua jos vauvalla olisi nelikymppisen nimi, vähän sama kuin Petri tai Marko.
Niinkuin yhtä tyhmä nimi kuin Johanna, Sari tai Tiina.
Wt nimi. Mieleen tulee perus juntti, jolla tatskoja ja rööki huulessa. Ammatillinen koulutus tai työtön. :D
Rami oli mun nuoruden poikaystävä, ihana tyyppi! Komea ja miehekäs, harjoiteltiin yhdessä seksiäkin, lempeästi.
Vierailija kirjoitti:
:D Luokalle jäänyt tulee mullakin mieleen.
En pääse yli mielikuvasta Rami nimeä kohtaan. :(
Serkku on Rami ja on koulutettu, hyvässä työssä oleva perheenisä, mukava kun mikä.
Ei sillä ole mitään väliä, mitä mielikuvia av:laisille nimestä tulee, jos sinä et pidä nimestä, ei teidän ole mitään syytä antaa tuota nimeä.
Remppareiska