Mitä mielleyhtymiä herättää nimi Rami?
Pojalle on antamatta nimi ja ristiäiset lähestyy ja mies haluaa ehdottomasti pojalle nimeksi Rami mutta minä en. :( Ramista tulee mieleen luokalle jäänyt levoton luuseri enkä halua antaa sellaista nimeä lapselleni mutta mies ei ymmärrä. Mitä mieltä olett Rami nimestä?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ramihan on perinteisesti ollut kylläkin vain pelkkä kutsumanimi Raimo-nimisille....
Joo jos puhutaan 30-40-luvulla syntyneistä, 70-luvula taas Rami oli tosi yleinen pojannimi. Sikäli olisikin hassua jos vauvalla olisi nelikymppisen nimi, vähän sama kuin Petri tai Marko.
Totta, vauvallahan pitää olla nimi, josta hänet voidaan aina tunnistaa (jo pelkästä nimestä) vauvaksi.
terv. Pippi-Hilpi Nuppunen
Juntti, rasvainen setä, joka tuoksahtaa hieltä ja halvalta partavedeltä. Ammattina ilmoitusmyyjä jossain perähikiän paikallislehdessä eli siis kova pisnesmiäs. Oikeasti Raimo, mutta tutuille Rami. Jos oikein villiksi heittäydytään, niin Rape.
Lempijuoma Pirkka-olut, lempiruoka Kabanossi, kun sehän on parempaa makkaraa. Alla ysärimersu, päällä löysä lyhythihainen kauluspaita ja lähimmän kaupungin Prismasta hankitut keskisiniset farkut. Tykkää tisseistä, vormuloista ja poliisirealityistä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli nuorena poikaystävä nimeltä Rami. Hän oli luokalle jäänyt mutta älyttömän mukava tyyppi. Rentous ja mukavuus tulee ennemmin mieleen hänestä kuin se, että oli luokalle jäänyt.
Jos tuntemasi Rami oli mukava niin miksi erositte? Ramista tulee mieleen useasti eronnut, luokalle jäänyt, amiksen käynyt röökiäijä joka kaatelee naisia auton konepellille. :(
Eka tulee mieleen Kuopiossa oleva Ramin konditoria.
Vierailija kirjoitti:
Juntti, rasvainen setä, joka tuoksahtaa hieltä ja halvalta partavedeltä. Ammattina ilmoitusmyyjä jossain perähikiän paikallislehdessä eli siis kova pisnesmiäs. Oikeasti Raimo, mutta tutuille Rami. Jos oikein villiksi heittäydytään, niin Rape.
Lempijuoma Pirkka-olut, lempiruoka Kabanossi, kun sehän on parempaa makkaraa. Alla ysärimersu, päällä löysä lyhythihainen kauluspaita ja lähimmän kaupungin Prismasta hankitut keskisiniset farkut. Tykkää tisseistä, vormuloista ja poliisirealityistä.
Haluun oman Ramin.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä Rami kuulostaa vähän liikaa sanalta rapist.
No voihan se Ramikin sentään paperia rapistella...
Vierailija kirjoitti:
Rami oli mun nuoruden poikaystävä, ihana tyyppi! Komea ja miehekäs, harjoiteltiin yhdessä seksiäkin, lempeästi.
Oliko Ramilla rööki huulessa paneskellessa ja jätti sut heti kun sai pesää?
Rami on hyvä nimi. Kyllä pojan nimessä pitää R-kirjain olla. Minun koulukaveristani tuli jopa eversti, hänen nimensä on Harri.
Mun pihassa asu lapsena yks tyttö jonka isän nimi oli Rami mun muistaakseni..
'Pikku Ironisti' kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ramihan on perinteisesti ollut kylläkin vain pelkkä kutsumanimi Raimo-nimisille....
Joo jos puhutaan 30-40-luvulla syntyneistä, 70-luvula taas Rami oli tosi yleinen pojannimi. Sikäli olisikin hassua jos vauvalla olisi nelikymppisen nimi, vähän sama kuin Petri tai Marko.
Totta, vauvallahan pitää olla nimi, josta hänet voidaan aina tunnistaa (jo pelkästä nimestä) vauvaksi.
terv. Pippi-Hilpi Nuppunen
Halojaa taas, kuinka väärin voi ymmärtää? On seitkytluvun Ramit, Markot ja Petrit vauvoja olleet, mutta jos nyt kuulee nimen Rami, niin ekana tulee mieleen keski-ikäinen mies. Mielleyhtymiä ap juuri kysyi...
Tunnen yhden nyrkkisankarin nimeltä Rami. Ikinä se ei ole tappeluja aloittanut mutta lopettaa ne kyllä hyvin lyhyeen. Siitä huolimatta jonkun säälittävän juntin on aina pakko mennä kapakassa sille uhoamaan ja haastamaan riitaa.
Vierailija kirjoitti:
Rami on hyvä nimi. Kyllä pojan nimessä pitää R-kirjain olla. Minun koulukaveristani tuli jopa eversti, hänen nimensä on Harri.
Joo ja jos on R-vika niin siitä tuloo Lami joka on ihan Naatti.
Mun ikätovereita monet Ramit, hassua kyllä, kaikki amiksen käyneitä auto- tai raksa-alalla.
45 v
Tykkään Rami-nimestä - noista kirjaimista ja siitä, miltä se kuulostaa.
Tiedän 2 Ramia vuosien takaa. Toinen oli punanaamainen baarin pitäjä ja toinen oli kaverini poikaystävä. Jollain tarkkiksella hän taisi olla, ja oli myös jäänyt luokalleen. Itse asiassa sama Rami oli kahden kaverini poikaystävä ja yritti vielä kaverin siskoakin.
TelineRamin-ukko puulaamassa mestoille kainalot täynnä telineosia, helvetinmoisen kilinän, kolinan ja noitumisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rami oli mun nuoruden poikaystävä, ihana tyyppi! Komea ja miehekäs, harjoiteltiin yhdessä seksiäkin, lempeästi.
Oliko Ramilla rööki huulessa paneskellessa ja jätti sut heti kun sai pesää?[/quote
Ei saanu raukka pesää. Pussailtiin ja halailtiin vain. Oli Jimi Henrixin näköinen kiharapää, joka soitti kitaraa eikä polttanut. Kunnon poika. Minä jätin, kun kyllästyin. Pesää en ole antanut kuin yhdelle, se on nyt mun mies.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Rami-nimestä - noista kirjaimista ja siitä, miltä se kuulostaa.
Tiedän 2 Ramia vuosien takaa. Toinen oli punanaamainen baarin pitäjä ja toinen oli kaverini poikaystävä. Jollain tarkkiksella hän taisi olla, ja oli myös jäänyt luokalleen. Itse asiassa sama Rami oli kahden kaverini poikaystävä ja yritti vielä kaverin siskoakin.
Rami on rakkauden asialla aina. Kyllä lähtis syntyvyystilastot nousuun, kun vaan olis Rameille naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ai kauheeta! :D
Minä olin teininä ihastunut yhteen Ramiin (oikealta nimeltään Raimo, ja 1970-luvulla syntynyt.)
Tulee mieleen joku paikallisen pikkuräkälän juoppo.