osaako miehenne keittää makkarasoppaa?
he....ostin värkit ja huom kun olen töissä mies saa tehdä ruoan, hyvin pärjää mut kaverini mies ei osaa edes perunoita keittää - oikeesti - niin ajattelin kysyä miten muut miehet?
Kommentit (13)
Jos makkaran tilalle laitetaan lohta, niin sitten kyllä osaa.
Muuten ei juuri kodinhoitoon osallistu, mutta ruokaa laittaa aika usein sillonharvoin kun sattuu oleen kotona.
ä kuulu makkarakeitto. Itse en taas osaa mitään.
Talvella kun olin kipeenä niin teki mulle nakkisoppaa, vaikka aika macho onkin;)
Sen lisäks osaa tehdä sämpylöitä, pullaa, jauhelihakastikkeen, risottoa yms perusruokia.
mutta onneksi mä teen meillä yleensä ruoan, joten ei tarvitse syödä tota makkaraa niin kovin usein :)
Poikamme kyllä tykkäävät iskän ruoanlaitosta, ovat makkara-miehiä kaikki kolme... huoh :)
Mä muuten itse tein toissapäivänä makkarasoppaa ensimmäisen kerran koulun kotitaloustuntien jälkeen, ja käytin keittokirjaa apuna :)
on soittanu mulle töihin mm. että tuleeks makaronin keitinveteen suolaa ja laitanko makaronit kiehuvaan veteen.
Mutta ku ei sillä piru lauta enää riitä aika mihinkää, ku pitää koko ajan olla tekemässä jotain ihan muuta!!
Miehen kokkaus innostusta tässä odotellessa... otin yhden oluen.
Meillä tekee 5-henkiselle perheelle ruoan se, joka ehtii, joten ruoanlaittovuoro iskee miehellekin monta kertaa viikossa.
Ja osaa tehdä kaikenlaisia kotitöitä muutenkin - ja myös tekee niitä. Meillä ei isäntä asu hotellissa, vaan ottaa oikeasti vastuun lapsistaan myös siittämisen jälkeen.
maustaa aina aika erikoisesti ja käyttää mielikuvitustaan kaapista löytyviin aineisiin...
leipookin esim. rieskaa...
seuraa mielenkiinnolla kokkiohjelmia!
ja aika machomies kuitenkin... =o)
:-|