Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myöhästyimme lentokoneesta vaimon ja tyttärien hidastelun ja hösläämisen vuoksi

Vierailija
08.06.2019 |

Ja nyt kaikki on nyt minun syytäni. Sitä valitusta ja marmatusta olen saanut kuulla siitä lähtien, kun lomamatka meni pilalle ja nyt selvitellään, saadaanko rahoja takaisin ja tuskin saadaan, kun kaikki oli omaa syytä. Uusiin lentolippuihin ei enää varaa ollut, kun kentällä sitä kysyttiin, paljonko maksaisivat.

Elikkäs mielestäni kaikki piti olla ok, mutta teinitytöt ja vaimo oli jättänyt pakkaamisen viimetinkaan ja vaikeinta oli anivarhaisella herääminen, kun oli sometettu niin myöhään. Edellisenä iltana kysyin, että onhan kaikki kunnossa, mutta sitten kun piti lähteä , piti jotain etsiä ja aika kului. laittaa hiuksia ja säätää kaikkea tarpeetonta paniikissa juosten ympäri asuntoa. kaiken huipuksi vielä jo pienen matkan jälkeen piti palata hakemaan toisen tytön jo valmiiksi pakattua pikkulaukkua, jossa nyt oli, mitä lie tärkeää.
Lähelle lentokenttää tullessa sitten olikin jo ruuhakisempaa ja matkanteko hidastui. Sitten kävikin niin, että olimme muutaman minuutin myöhässä check-inistä ja jäimme koneesta.
Loppua en edes halua muistella. Olen nyt maailman paskin isä ja maailman paskin mies.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli huono. Oikeesti huono. 

Vierailija
2/34 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne naiset on, miehen syyksi yleensä laittavat vikaan menneet asiat tavalla tai toisella. Sitten valitetaan kun ei ole "kunnon miehiä".

No joo, eihän kaikki tuollaisia ole. Mutta suosittelen ainakin tyttärille vähän kasvatusta asian suhteen miksi näin kävi.

Vierailija
4/34 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helppo ymmärtää et sun vika, toivottavasti opit virheistäs ens kertaa silmälläpitäen.

Vierailija
5/34 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne opi yhdestä kerrasta. Mihin olitte matkalla?

Vierailija
6/34 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyytänyt että ylläpito bannaa sinut. Nämä typerät keksityt tarinat joita suollat koko ajan ovat  niin vi.tun väsyttäviä.

Tietysti turha toivo että palsta pääsisi ikinä eroon tuollaisesta kuppataudista.

Vierailija
7/34 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista on aivan oikeasti tapahtunut. Syy oli aviomiehessä joka jättää aina kaiken viimetinkaan. Lentokoneeseen eivät enään päässeet. Siellä itki 3 lasta ja vaimo Vantaan lentokentällä.

Vierailija
8/34 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensikerralla lähdet yksin ja vain ilmoitat sen myös niille.

Vastaavasti voit sanoa heille että järjestävät itse matkansa.

Tottumuksen puutettahan tuo on. Tottuneet matkustajat laittaa aivan kaikki valmiiksi edellisenä iltana.

Jos on aikainen lähtö on aivan kaikki vaatteet katsottu valmiiksi, laukut pakattu, passi tallessa ja sitten vaan lähdetään hyvissä ajoin.

Nuo pitää puhua etukäteen valmiiksi jos eivät itse sitä hoksaa.

Vierailija
9/34 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin mieheni kanssa myöhästynyt lennolta. Syynä oli tosin lumimyrsky. Myöhästyimme minuutin check innistä. Ketutti, mutta ei auttanut kuin ostaa uudet lennot. Että kyllähän näitä sattuu.

Vierailija
10/34 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo mahdollista. Minun ex-mieheni sääti ja hääräsi lähdöt - onneksi vain omansa - pilalle aika usein. Milloin ei kello herättänyt (varmaan mun vika hänen mielestään), milloin joku muu syy. Joo, on ex muistakin syistä.

Vierailija
11/34 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain meikkilaukkuja ei palata kotiin hakemaan. Eri asia, jos laukussa on elintärkeät lääkkeet. Meikkejä voi ostaa perilläkin.

Kuka lähtee niin vähävaraisena matkalle, ettei ole rahaa toisiin lippuihin? Mitä jos liput katoaa tai paluulennolta myöhästyy? En usko, että kukaan lähtee matkalle viimeisillä rahoillaan.

Vierailija
12/34 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot se sama satuilija, joka kirjoitti siitä, että lämmittää puusaunan, kantaa vedet ja sitten vaimo ja teinitytöt menevät sinne saunaan, saunovat tuntikausia ja jättävät saunan kylmilleen.

Vierailija
13/34 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain meikkilaukkuja ei palata kotiin hakemaan. Eri asia, jos laukussa on elintärkeät lääkkeet. Meikkejä voi ostaa perilläkin.

Kuka lähtee niin vähävaraisena matkalle, ettei ole rahaa toisiin lippuihin? Mitä jos liput katoaa tai paluulennolta myöhästyy? En usko, että kukaan lähtee matkalle viimeisillä rahoillaan.

Miten liput voivat kadota? Nehän tulevat sähköisenä sähköpostiin.

Vierailija
14/34 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aamuvarhain on aina ruuhkaa. Muuten olis voinut mennä läpi

Vierailija
15/34 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat kuulua siihen turistijoukkoon jolla on muovitaskussa pankin tiliotteetkin siitä että matka on maksettu. En ole paperista lippua käyttänyt yli viiteen vuoteen. Nykyään kun on olemassa mobiili lippu. Ja jos puyelin nyt sattuu hukkumaan niin varauskoodilla sitten kentältä saa uuden automaatista. Vain mummot ja digivammaiset jonottelee niille checkin tiskeille. Laukut voi tiputella droppi tiskiltä ilman jonottelua kun tulostaa automaatista laukkuihin viivakoodilipukkeet.

Vierailija
16/34 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha mä myöhästyin kahdesti sitten opin. Tosi muistin lähtöpäivän väärin! Ja toisella lähtöajan.

Mä oon nykyään aina vauvan kanssa nopeasti pakattu. Mies yksinään hidastelee

17/34 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun me lähdemme reissuun, osallistuu mieskin pakkaamiseen. 

Vierailija
18/34 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo aamuvarhain on aina ruuhkaa. Muuten olis voinut mennä läpi

Ei se vaadi kuin yhden mällin kehä1:llle niin onnistut myöhästymään pariltakin lennolta.

Vierailija
19/34 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liput on kyllä nykyään sähköpostissa ja puhelimessa. Noiden lisäksi olen tulostanut ne paperille, ei ole kertaakaan tarvittu. En ole vuosiin nähnyt sellaista "vanhanaikaista" lentolippua. 

Aloittajalle: Oisit lähtenyt yksin kentälle kun huomaat, että myöhässä olette ja yksin reissuun. Naiset pääsee taksilla perässä sinne kentälle. Kai sä nyt kuitenkin sanoit lujasti, että ei ollut sinun vika. 

Vierailija
20/34 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten liput voivat kadota? Nehän tulevat sähköisenä sähköpostiin.

Sähköposti hakkeroitu, salasana unohtunut tai vaihdettu? Turvasyillä sähköposti lukittu jos syötetty väärä salasana... Näitä digiyhteiskunnan ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme