Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetin kaiken elämäniloni, kun lasteni isä jätti minut 25 vuoden jälkeen.

Vierailija
08.06.2019 |

Olin aina ajatellut, että ollaan aina yhdessä. Mies vaan lähti ykskaks ja otti toisen naisen. En vaan pääse yli, vaikka vuodet kuluvat. Mikä mua vaivaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko yrittänyt hankkia uutta parisuhdetta? Se voisi piristää

Vierailija
2/8 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Ota uusi mies ja pidä hauskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tunne mitään uusia miehiä kohtaan. Tuntuu, ettei kukaan sytytä millään tavoin. Olen liian surullinen, edes kokeilemaan toisaalta. Onko kohtalotovereita?ap.

Vierailija
4/8 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan tunne mitään uusia miehiä kohtaan. Tuntuu, ettei kukaan sytytä millään tavoin. Olen liian surullinen, edes kokeilemaan toisaalta. Onko kohtalotovereita?ap.

Onko kohtalotovereita? 

Taitaa olla sun eka kerta tällä palstalla.

Vierailija
5/8 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luo profiili nettiin deittisivuille. Siitä se lähtee. Seuraa löytyy kyllä ja roppakaupalla saman kokeneita miehiä ainakin jos olet ok näköinen. Ikää voi olla vaikka 55 v niin ei haittaa.

Vierailija
6/8 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaan

Vierailija
7/8 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saman kokeneita, paljonkin. Parisuhde ja perhe merkitsi minulle enemmän kuin entiselle miehelleni. Se merkitsi minulle myös läheisintä ihmissuhdetta. Mutta eihän yksin voi läheistä ihmissuhdetta tehdä. Anna miehen mennä ja katsele eteenpäin. Nettideitteihin en suosittele kiiruhtamaan, kokoile itsesi ystävien kanssa.

Vierailija
8/8 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kohtalotovereita? 

Taitaa olla sun eka kerta tällä palstalla.

Provon tunnistaa sanoista ”onko kohtalotovereita”. Sama tyyppi vääntää näitä päivästä toiseen ja aina sattumalta nainen on petetty ja jätetty. Veikkaan provoilijaa nelikymppiseksi, mielenterveysongelmaiseksi ja alkoholisoituneeksi ex-mieheksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan