Toistakaa minun perässä: Se on miesten tehtävä maksaa lasku ravintolassa, sen takia sitä kutsutaan 'MEN'U':ksi
Miksi miehet eivät älyä jo MENUN nimestä, että lasku on heidän hoidettava asia??
Kommentit (12)
Niin kauan, kun naisten euro on vain 80 senttiä, niin on ihan oikein, että mies hoitaa edes laskun. Varsinkin, kun on itse ravintolaan pyytänyt. Itse olen sentään panostanut ulkonäkööni, meikannut jne. miehen mieliksi.
Ihan miten vaan. Naisten on sitten turha odottaa kutsua ravintolaan, paitsi jos naisporukassa menette.
Sopii mulle, nsinen sitten tiskaa, siivoo, pesee pyykin eikä valita pään särystä vaan antaa ilolla
Minulla ainakin on tapana maksaa maksullisille naisille heidän palveluistaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan, kun naisten euro on vain 80 senttiä, niin on ihan oikein, että mies hoitaa edes laskun. Varsinkin, kun on itse ravintolaan pyytänyt. Itse olen sentään panostanut ulkonäkööni, meikannut jne. miehen mieliksi.
Vieläkö joku jaksaa tuota 80 centtiä -valhetta?
Se on me and you, nykykielellä MENU.
Kyllähän sitä nätille ja fiksulle mielellään maksaa, kun tietää sen poikivan mielihyvää itselle. Rumille ja tyhmille ei viitsi maksella.
Minun mies maksaa :) ilmeisesti hyvin valittu? Eikun alistumista/itseni myymistä minun puolestani? On se niin vaikea näistä sopia... Jos toinen haluaa maksaa niin maksaa. Jos toinen ei halua maksaa niin etsii jonkun joka haluaa maksaa.
Ihan kiva mutta sana 'menu' ei ole englanninkielinen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva mutta sana 'menu' ei ole englanninkielinen.
Suomessa käytetään lainausmerkkejä eikä hipsuttimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku jaksaa tuota 80 centtiä -valhetta?
Näinpä. Olen itse naisvaltaisella alalla työskentelevä mies ja olen huomannut naisten olevan hyvin heikkoja palkankorotusten tai edes alkupalka vaatimisessa. Aina hyväksytään vikisemättä se TES:n alin mahdollinen palkka ja sittenv asta jälkeenpäin kitistään. Esittäkää niitä palkkavaatimusianne ja nimen omaa vaatimuksia. Niin minäkin tein ja sain. Jos en olisi saanut, olisin mennyt toiseen firmaan.
T. Siivousalalla vasta vuoden ollut mies 11,76 €/h
Ei, vaan sen nimi on Me'N'u. Men and you hoitaa laskun puoliksi. Ota vastuuta, tyttö.