Parisuhdeväkivaltaa vai...?
Mitä voisin tehdä kun mietityttää tuttavan kotiolot... Nainen siis seurustelee miehen kanssa ja asuvat nykyään yhdessä, sekä heillä on uusi suht villi/kouluttamaton isohko koira. Mies ja nainen riitelevät tosi usein, äänekkäästi ja joskus olen naisella huomannut kookkaitakin mustelmia. Kerran oikein hätkähdin kun oli iso mustelma reidessä ja kysyin, että mistä tuollainen mustelma ja nainen siihen vaan hymähdellen, että tuo koira sen on saanut aikaan. Silloin en ensin edes ajatellut asiaa sen kummemmin, mutta nähtyäni (tai kuultuani) pariskunnan pari riitaa tuli mieleen ettei vaan mies hakkaisi naista?
Ajatuksia?
Kommentit (8)
Älä sekaannu. Sinä et voi pelastaa ketään muuta kuin itsesi. Tuo nainen on itse onnensa valinnut ja jos sinä jotenkin puutut asiaan, hän suuttuu sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Älä sekaannu. Sinä et voi pelastaa ketään muuta kuin itsesi. Tuo nainen on itse onnensa valinnut ja jos sinä jotenkin puutut asiaan, hän suuttuu sinulle.
Se on totta etten voi pelastaa, mutta joskus luin kertomuksen naisesta joka sanoi että vasta kun läheinen otti asian esille niin nainen uskalsi kertoa ja avautua ja pian jo erosikin. Voi joskus olla pienestä kiinni.
No ei kuule kuulu sulle. Mullekin tulee tosi helposti mustelmia.
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan, että voiko koira saada aikaan isojakin mustelmia?
Voi. Terv.toinen ison koiran omistaja.
Joillekki niitä mustelmia tulee todella helpolla.
No tuskinpa se nainen kuuntelee sinua.
Mietin vaan, että voiko koira saada aikaan isojakin mustelmia?