JOS JULKISUUTEEN HINKUU; NIIN KESTÄKÖÖN LORDI SEURAUKSET!
Onko se Putaansuu NIIN TYHMÄ että luulee että pyytämällä saa lehdistön olemaan julkaisematta kuvia? Onhan moni muukin julkkis turhaan pyytänyt saada rauhaa. MInun mielipide on että jos julkkikseksi haluaa, niin kai nyt järrki sanoo että media on kimpussa, ei siinä öapselliset maskit auta.
Kommentit (12)
Pyyntö ei ollut mitenkään kohtuuton.
kun sai tuollaista julkisuutta, ihan maksutta. Olisi moinen mainostaminen maksanut maltaita. että ihme että poikaa itkettää..Tuskin. Taitaa nauraa seiskan toimittajan kanssa partaansa... Sai hyvät rahat ja vielä säälipisteet kaupan päälle.
Toisen ihmisen kunnioitus on kai menneen talven lumia.. =(
harvassa on muusikot jotka eivät tarvitse julkisuutta.
Eihän miestä voi tyhmäksi syyttää jos se edes yrittää (vaikka yritykseksi taitaa jäädä) pitää julkisen ja yksityisen minän erillä toisistaan.
hirviöiltä.. Ihan sama! Kauhee tappelu aiheesta. Mun puolesta ois voinu oikeet pärstät jäädä näkemättä. Mut maailma ei kyl kaatunu vaikka ne kuvat lehdessä näinkin. En vaan ymmärrä miksei sitä lordi-kuvaa voitu vähän kauempaan pitää pystyssä.. Ite tavallaan oon pettynyt.. Meni jotenkin pohja koko lordilta.
Se vain tuntuu niin kummalta kun jotkut luulee ettei tuollainen tule julkisuuteen ja nyt kun tuli niin sitä täällä itketään. No, toisaalta, tämänhän on pakko tarkoittaa sitä että ihmisillä ei ole todellisia ongelmia ja se on vissiin hyvä????
Vierailija:
hirviöiltä.. Ihan sama! Kauhee tappelu aiheesta. Mun puolesta ois voinu oikeet pärstät jäädä näkemättä. Mut maailma ei kyl kaatunu vaikka ne kuvat lehdessä näinkin. En vaan ymmärrä miksei sitä lordi-kuvaa voitu vähän kauempaan pitää pystyssä.. Ite tavallaan oon pettynyt.. Meni jotenkin pohja koko lordilta.
Minua kyllä oksettaa tuollainen törkyjournalismi, tyyliin Seiska. Vastoin toisen toiveita toimiminen on huonoa käytöstä, aina. Joissain ammateissa julkisuutta tarvitaan, mutta ei se tarkoita, että sitä halutaan ihan ehdoitta ja kaikki mahdollinen törky. Ap:n kaltaiset haaskansyöjät eivät kuulu Lordin kohderyhmään muutenkaan, vain Seiskan säälittäviin julkkistirkistelijöihin.
Vierailija:
Vierailija:
Minua kyllä oksettaa tuollainen törkyjournalismi, tyyliin Seiska. Vastoin toisen toiveita toimiminen on huonoa käytöstä, aina. Joissain ammateissa julkisuutta tarvitaan, mutta ei se tarkoita, että sitä halutaan ihan ehdoitta ja kaikki mahdollinen törky. Ap:n kaltaiset haaskansyöjät eivät kuulu Lordin kohderyhmään muutenkaan, vain Seiskan säälittäviin julkkistirkistelijöihin.Vierailija:
Ateenassa semifinaalin lehdistotilaisuudessa ilman meikkia?
Lordi ei itse uskonut mahdollisuuksiinsa euroviisuissa, joten tavallaan ne tempautuivat sinne tyrkyttämättä itse itseään.