Miten te naiset kestätte
ja jaksatte typeriä miehiänne. Ottakaa kissa, se on paljon parempi kaveri vaikkakaan sen kanssa ei voi harrastaa seksiä. Ei nykymaailmassa ole noloa olla yksin ja ilman miestä, se oli ennen vanhaan se.
Kommentit (9)
Minulla on pari kissaa ja pari lasta, joiden kanssa asun. Oikein mukavasti sujuu näin. Mies on myös mukana kuvioissa, mutta yhteen en aio hänen kanssaan muuttaa.
Ei lemmikkieläimen ottaminen tarkoita mitään orjuutta tai vankeutta - ootko vähän vajaa?
Meillä on kissa. Mikään ei ole parempaa kuin nukkua miehen kainalossa kissan tuhistessa jalkopäässä :) Mies ja kissa kaipaa molemmat rapsutuksia. Ihanaa on myös katsoa kun mies hellii kissaa - best of both worlds!
Inhoan kissoja, nehän ne vasta onkin itsekeskeisiä mulkeroita. "Syötä mua, paijaa, silitä, pakko nukkua vieressä muuten et Nuku sinäkään, anna taas ruokaa tai raavin paikat".
Ja oon allerginen kaikelle karvaiselle. En tiedä onko sattumaa vai kohtaloa kun miehellä on periytyvä kalju, mutta mielummin pidän sen kun pärskin karvoja silmät punaisena ja kurkku tukossa.
Söpöjähän ne on, mutta vattumaisia.
Mies huomioi ja rakastaa minua toisin kuin kissasi sinua.
Vierailija kirjoitti:
Aika typerää ottaa eläin vangiksi/orjaksi
-Ei miestäkään saa vangita :)
Meitä oli minä, aviomies ja kolme kissaa. Mies ja yksi kissoista ovat nyt kuolleet. Kaipaan kovasti niitä aikoja, mutta iloitsen kyllä vielä jäljellä olevista kissoistani. En oikein osaa suhtautua kysymykseesi, kun on oikeasti todella kovaa kun menettää toisen ilman että minulta on kysytty mitään.
En oikein tykkäisi että kissa nussisi minua. Ja kissa ei tuo leipää taloon kun itse olen lapsen kanssa kotona. Kissalta et saa miljoona perintöä jos se sattuu kuolemaan. Nämä nyt näin äkkiseltään.
Aika typerää ottaa eläin vangiksi/orjaksi