Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavallinen lapsiperhe voi saada viikon tuetun kylpyläloman?

Vierailija
08.06.2019 |

Miehen serkku niitä aina saa. 2 lasta ekasta suhteesta ja yksi toisesta. On terve, työssäkäyvä lähihoitaja, nyt äitiyslomalla. Nykyinen mies hitsari.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiliiton kautta?

Vierailija
2/9 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kysyisit siltä serkulta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysäsepäs siltä miehen serkulta että miten hän saa, varmaan osaa parhaiten sanoa. Epäilen että ammattiliiton kautta saa edullisia lomia, ainakin joskus on saanut.

Vierailija
4/9 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se pystyy osoittaa, ettei ole rahaa maksaa normaalista kylpylälomasta.

Vierailija
5/9 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin pienituloisille lapsiperheille tarkoitettu, yleensä sesongin ulkopuolella. Omakustannushinta on sellainen, että kaikkein vähävaraisimmilla ei ole niihinkään varaa. Bongaamalla hyviä tarjouksia saatte loman yhtä edullisesti.

Vierailija
6/9 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei mistään toisten verorahoilla. 

Vierailija
7/9 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että hakemalla.

Vierailija
8/9 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim solaris lomat, sinne hakemus ja tositteet tuloista, kesälle tuskin enää on paikkoja, mutta näitä tarjotaan ympäri vuoden.

Vierailija
9/9 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin pienituloisille lapsiperheille tarkoitettu, yleensä sesongin ulkopuolella. Omakustannushinta on sellainen, että kaikkein vähävaraisimmilla ei ole niihinkään varaa. Bongaamalla hyviä tarjouksia saatte loman yhtä edullisesti.

Mä luin näistä tuetuista lomista, kun olin yh. Töissä kävin, mutta kun joutui kaiken maksamaan yksin, niin oli rahat tosi tiukilla. Ei mulla olisi ollut varaa niihin tuettuihin lomiin. Olivat tosi kalliita verrattuna tarjouksiin, äkkilähtöihin yms, joita sitten bongailin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän