Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

WHO varoittaa: Tinderistä voi saada sukupuolitaudin

Vierailija
08.06.2019 |

Maailman terveysjärjestön mukaan Tinderin käyttö on lisännyt sukupuolitauteja. HUS sukupuolitautien poliklinikan lääkäri komppaa: jos tauti löytyy, partnerin hoitaminen on vaikeaa, jos yhteyttä on pidetty vain sovelluksen kautta.

Luojan kiitos, että en ole ladannut kyseistä sovellusta. Onko tiedossa muita vaarallisia tauteja levittäviä sovelluksia niin tiedän poistaa puhelimesta välittömästi?

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006135593.html

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondyloomapotilaat on hirveitä.

Vierailija
22/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee syyliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sen taas huomaa, että kun on riittävän komea mies, niin se on naisille jopa pettymyt, jos ei saa paljaalla

Vierailija
24/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

The goyim know, shut it down!

Vierailija
25/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ärsyttää nuo Tinder naiset jotka oikein yrittää saada paljaalla. Tulee sängylle päälle ja alkaa hieromaan pilluansa vasten paljasta munaa yrittäen suorastaan astua sisään, siinä pitää itse olla tiukkana ja siirtyä pois laittamaan kondomi paikoilleen. Voi että naisilla on aina pettynyt ilme kasvoilla tällöin.

Ihme meininkiä nykynaisilla, miksi pitää saada tuntemattomalta paljasta munaa sisään? Eikö ole mitään käsitystä tai eikö se haittaa yhtään jos saat jonkun herpeksen tms?

1) pilasit ketjun

2) paskapuhetta. Ei hullukaan nainen ole vieraan kanssa paljaalla. Klamydia on suuri lapsettomuuden aiheuttaja. Oma kokemus on, että kun sanon kumin olevan pakollinen, viestintä loppuu. Toinen vaihtoehto, se on muka ok, mutta itse tilanteessa alkaa vinkuminen että paljaalla pitää saada, ei tunnu muuten mitään, ja hän on ihan terve. Ei kumia = ei pildeä.

Vierailija
26/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ärsyttää nuo Tinder naiset jotka oikein yrittää saada paljaalla. Tulee sängylle päälle ja alkaa hieromaan pilluansa vasten paljasta munaa yrittäen suorastaan astua sisään, siinä pitää itse olla tiukkana ja siirtyä pois laittamaan kondomi paikoilleen. Voi että naisilla on aina pettynyt ilme kasvoilla tällöin.

Ihme meininkiä nykynaisilla, miksi pitää saada tuntemattomalta paljasta munaa sisään? Eikö ole mitään käsitystä tai eikö se haittaa yhtään jos saat jonkun herpeksen tms?

1) pilasit ketjun

2) paskapuhetta. Ei hullukaan nainen ole vieraan kanssa paljaalla. Klamydia on suuri lapsettomuuden aiheuttaja. Oma kokemus on, että kun sanon kumin olevan pakollinen, viestintä loppuu. Toinen vaihtoehto, se on muka ok, mutta itse tilanteessa alkaa vinkuminen että paljaalla pitää saada, ei tunnu muuten mitään, ja hän on ihan terve. Ei kumia = ei pildeä.

Voi kun harmittaa että joku ketju "pilaantuu" faktoilla, eikö tämä ole vakava aihe eikä mikään vitsailun aihe?

Mutta olen kanssasi samaa mieltä, ei kumia ja ei pannakaan, mutta niin vain tuo kirjoitus oli kokemusperäistä faktaa naisista joita olen tavannut. Lähes 100% heistä on ollut paljaan perässä ja kokoajan vihjailevat myös siitä ettei kondomia tarvitsisi edes käyttää. Ovat vieläpä parikymppisiä tavallisia hoikkia kauniita naisia olleet.

Ei kannata sulkea silmiään todellisuudelta, sillä tämä kokemus vahvistaa tätä aloitusta että miksi tinder on levittänyt sukupuolitauteja. On olemassa iso osa ihmisiä, siis naisia ja miehiä molempia, jotka haluavat paljaalla tuntemattomalta tinderistä. Jos joku väittää ettei tätä tapahdu, se kertoo lähinnä siitä miten ulkona oikeasta maailmasta joku on.

Vierailija
27/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi kännykän päälle kun swaippailee 😁

Vierailija
28/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi lääkärin ymmärtävän, että tautia ei voi saada, jos yhteyttä on pidetty vain sovellutuksella. Pitänee tarkistaa onko valeläääkäri.

Vierailija
29/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo, mutta tuo koskee vain av mammoja, komeita miehiä ja ulkkareita. Tavis tai rumat miehet eivät pysty saamaan sp tauteja sieltä.

Miten tavallisen näköinen tai ruma naisen pitää olla ettei sovellusten kautta taudit tartu?

Näköjään niin rumaa naista ei ole kun tuollaisellakin oli lukuisia tautien tartuttajia jonossa.

https://i.redd.it/pxk3u2rjp7821.png

Vierailija
30/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et oikeasti ole noin pihalla sp-tautien tarttumisesta. Tuon herpes-viittauksen perusteella kuulostaa tosin siltä.

Vierailija
31/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmintä mitä olen kuullut pitkään aikaan. Eikös se tauti tartu ihan seksin välityksellä?

Vierailija
32/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä se teettää kun panoseuran hankkiminen on tehty helpoksi. Ennen piti piirittää baarissa tuntitolkulla, nyt riittää vain yksi viesti "panex?", näin kärjistetysti.

Kun ulkonäkö on miehellä kunnossa, yksi sana riittää ja ihan avauksena: 

"Anal?"

"Oih, mä rakastan anaalia :)"

Näin helppoa se on, kun on mallileukamies.

Mammat voi tietysti alapeukuttaa niin paljon kun sielu sietää, mutta fakta on että jos mies on hottiksen näköinen, niin voi sanoa naiselle käytännössä mitä tahansa ilman että naisen kiinnostus kärsii.

Vierailija
33/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) pilasit ketjun

Ilmeisesti sitten täälläpäin kaikki naiset on hulluakin hullumpia, koska kaikki kaverini ovat saaneet tinder-naisilta heti ekalla paljaalla ja tätä menoa olen itsekin ihmetellyt.

Vierailija
34/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan haluaisi paljaalla mieheltä, jota en kunnolla edes tunne. Ihan itsestäänselvää. Ilman kumia sitten parisuhteessa.

Eli toisilla treffeillä....

Vierailija
35/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo, mutta tuo koskee vain av mammoja, komeita miehiä ja ulkkareita. Tavis tai rumat miehet eivät pysty saamaan sp tauteja sieltä.

Miten tavallisen näköinen tai ruma naisen pitää olla ettei sovellusten kautta taudit tartu?

Näköjään niin rumaa naista ei ole kun tuollaisellakin oli lukuisia tautien tartuttajia jonossa.

https://i.redd.it/pxk3u2rjp7821.png

Virallisesti totean, että olen hyvin pettynyt kanssasukupuolen edustajiini. Juuri tällainen toiminta antaa naisille liiallista itsevarmuutta ja hämärtää heidän käsityksen itsestään.

Vierailija
36/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan haluaisi paljaalla mieheltä, jota en kunnolla edes tunne. Ihan itsestäänselvää. Ilman kumia sitten parisuhteessa.

Eli toisilla treffeillä....

En kyllä yksien treffien jälkeen kuvittele olevani parisuhteessa kenenkään kanssa.

Vierailija
37/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin sovelluksen välittömästi kännykästäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi