Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

WHO varoittaa: Tinderistä voi saada sukupuolitaudin

Vierailija
08.06.2019 |

Maailman terveysjärjestön mukaan Tinderin käyttö on lisännyt sukupuolitauteja. HUS sukupuolitautien poliklinikan lääkäri komppaa: jos tauti löytyy, partnerin hoitaminen on vaikeaa, jos yhteyttä on pidetty vain sovelluksen kautta.

Luojan kiitos, että en ole ladannut kyseistä sovellusta. Onko tiedossa muita vaarallisia tauteja levittäviä sovelluksia niin tiedän poistaa puhelimesta välittömästi?

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006135593.html

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se tauti Tinderistä appina tulee vaan suojaamattomasta seksistä. Olipa ne kumppanit isketty millä menetelmällä tahansa.

Vierailija
2/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se tauti Tinderistä appina tulee vaan suojaamattomasta seksistä. Olipa ne kumppanit isketty millä menetelmällä tahansa.

Vuoden tosikkopalkinto myönnetty. Tosin tossahan sanotaan, että tauti voi olla, vaikka yhteyttä pidetty vain sovelluksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain aidsin heti kun asensin ko. sovelluksen. En edes ehtiny avaamaan sitä!

Vierailija
4/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se teettää kun panoseuran hankkiminen on tehty helpoksi. Ennen piti piirittää baarissa tuntitolkulla, nyt riittää vain yksi viesti "panex?", näin kärjistetysti.

Vierailija
5/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain aidsin heti kun asensin ko. sovelluksen. En edes ehtiny avaamaan sitä!

Mulla iski kondylooma, enkä ehtinyt edes asentaa Tinderiä. Ajatelkaas kuinka olisi voinut käydä jos olisin asentanut sen...

Vierailija
6/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Muutama tyyppi tinderistä todella riitti itelleni.

Vierailija
7/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, mutta tuo koskee vain av mammoja, komeita miehiä ja ulkkareita. Tavis tai rumat miehet eivät pysty saamaan sp tauteja sieltä.

Vierailija
8/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä puhelinta täytyy pitää kondomissa aina kun käyttää Tinderiä. Jos vaikka puhelin saakin virustartunnan niin pysyy kuitenkin itse terveenä.

Vierailija
9/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo, mutta tuo koskee vain av mammoja, komeita miehiä ja ulkkareita. Tavis tai rumat miehet eivät pysty saamaan sp tauteja sieltä.

Miten tavallisen näköinen tai ruma naisen pitää olla ettei sovellusten kautta taudit tartu?

Vierailija
10/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla levisi tinderistä messengeriin kondylooma ja sen sai sitä kautta mummoni myös. Kannattaa varoa noiden kaikkien viestintäpalveluiden kanssa. Vaikka väitetään ettei whatsappiasta voisi saada niin se ei ole totta.

Vierailija
11/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ärsyttää nuo Tinder naiset jotka oikein yrittää saada paljaalla. Tulee sängylle päälle ja alkaa hieromaan pilluansa vasten paljasta munaa yrittäen suorastaan astua sisään, siinä pitää itse olla tiukkana ja siirtyä pois laittamaan kondomi paikoilleen. Voi että naisilla on aina pettynyt ilme kasvoilla tällöin.

Ihme meininkiä nykynaisilla, miksi pitää saada tuntemattomalta paljasta munaa sisään? Eikö ole mitään käsitystä tai eikö se haittaa yhtään jos saat jonkun herpeksen tms?

Vierailija
12/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ärsyttää nuo Tinder naiset jotka oikein yrittää saada paljaalla. Tulee sängylle päälle ja alkaa hieromaan pilluansa vasten paljasta munaa yrittäen suorastaan astua sisään, siinä pitää itse olla tiukkana ja siirtyä pois laittamaan kondomi paikoilleen. Voi että naisilla on aina pettynyt ilme kasvoilla tällöin.

Ihme meininkiä nykynaisilla, miksi pitää saada tuntemattomalta paljasta munaa sisään? Eikö ole mitään käsitystä tai eikö se haittaa yhtään jos saat jonkun herpeksen tms?

Suurimmalla osalla näistä on veikkaukseni mukaan hormonaalinen ehkäisy käytössä, joten he eivät vastusta paljasta seksiä, mutta pelaavat tulella kun tekevät näin.

Ei houkuta se, miten monen miehen kanssa he ovat tehneet näin. Ovatkohan koskaan käyneet testeissäkään.

Pahin asia naisessa nykypäivänä on juuri hormonaalisen ehkäisyn käyttö, koska se takaa sen että paljasta seksiä harrastetaan ja paljon. Ehkäisytön nainen on TARKKA siitä ettei harrasta paljasta seksiä = ei ole myöskään tauteja niin todennäköisesti.

Vierailija
13/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan haluaisi paljaalla mieheltä, jota en kunnolla edes tunne. Ihan itsestäänselvää. Ilman kumia sitten parisuhteessa.

Vierailija
14/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä se teettää kun panoseuran hankkiminen on tehty helpoksi. Ennen piti piirittää baarissa tuntitolkulla, nyt riittää vain yksi viesti "panex?", näin kärjistetysti.

Kun ulkonäkö on miehellä kunnossa, yksi sana riittää ja ihan avauksena: 

"Anal?"

"Oih, mä rakastan anaalia :)"

Näin helppoa se on, kun on mallileukamies.

Vierailija
15/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty ei ei, koska eihän tavis tai ruma mies etene sitä pidemmälle kuin että selkää taputetaan ja sanotaan että olet tosi kiva mutta..........

No, jos naisen herpes sormi osuu niskaan niin voihan siitä tauti siunaantua. Kiltti kundi olisi varmaan tohkeissaan sellaisesta siunauksesta :)

Vierailija
16/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä alkoi hauskasti mutta ulina pilasi.

Vierailija
17/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Meillä ehti jo tulla ero miehen kanssa. Sain siltä klamydian. Olin stalkannut miehen puhelimen ja näin, että oli ladannut Tinderin. Mies väitti, että mitään säpinää muiden naisten kanssa ei ole ollut, eikä tiedä mistä tauti on tullut. Turhaan näköjään syytin ja katkaisin välit, jos tartunnan lähde olikin Tinder.

Vierailija
18/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkä kondomin sisälle ja tiukka solmu. Sen jälkeen voi tindeöidä turvallisesti.

Vierailija
19/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Hyppykuppa ainakin leviää pelkästään näitä virtuaalisia teitä pitkin.

Vierailija
20/37 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla kierukka hankittu tinderin myötä. Mutta tulisi kyllä kortsua lisänä käyttää. Muutamalla tutulla lapsi syntynyt kierukasta huolimatta. Ja ei se kierukka sukupuolitaudeilta ehkäise vaikka muuten seksistä tekeekin mukavampaa kun ei kortsusäätöä. Kuulemma kortsua ilman tindermies näkee helpommin uusiksi joka naiselle mielekkäämpää jos tunteita kehkeytynyt ja parisuhde toiveissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän