Lue keskustelun säännöt.
Jos puolisosi voittaisi paljon rahaa
07.06.2019 |
kokisitko että hänen kuuluisi jakaa voitto kanssasi? Puoliksi, osa siitä, ei mitään?
Vaikuttaisiko tähän se että on muutenkin yhteinen talous, koti, lapset, mikä? Perusteluja kaivataan!
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En kokisi, että pitäisi jakaa voitto kanssani enkä ajattelisi rehellisesti sanottuna koko voittoa. Miehelläni on muutenkin 5 kertaa paremmat tulot, kuin minulla ja ei minulta ole koskaan puuttunut mitään. Kun alettiin aikoinaan seurustelemaan ja lopuksi muutettiin yhteen, niin hän sanoi että maksaa, kun enemmän rahaa. Käy sinä, vaikka kaupassa niin se on ok jos minua häiritsee. Niin tehdään. Minä palkallani ostan kauppatavarat ja mies maksaa muut. Minun mielestä se ei reilua, koska haluisin osallistua enemmän, mutta häntä ei toi raha kiinnosta yhtään ja on sanonut, että yhdessä ollaan niin sitten ollaan ja rahasta ja laskuista täällä ei tapella ikinä. Kun puhuin sijoittamisesta, niin hän opetti sen minulle, että saan sijoittaa ja silti hän maksaa kaikesta enemmän ja se on paljon enemmän. Nyt tilanne on se, että jos ulkomaille mennää lomalle, niin voin maksaa myös senkin. MEidän tyyli tosin on se, että kumpi on koneella ja ehdottaa niin maksaa. Ei meillä siirrellä rahaa toistemme tileille, kun yhdessä koetaan se kaikki. En elä siivellä enkä koe eläväni. Sen hän on tehnyt selväksi.