Kumman elämän näistä valitsisit? Raha vrs rakkaus
A.
Menisit naimisiin rahasta, puolisosi on miljonääri, jonka omaisuus on noin 50 miljoonaa. Elät yltäkylläisyydessä niin kauan kun olet naimisissa, eron tullen et saa sentin senttiä avioehdon vuoksi. Puoliso on kiva, muttei suuri rakkaus, yhteiselämänne on hyvää, mutta laimeaa. Puoliso on myös hyvä vanhempi lapsillenne.
B.
Menet naimisiin suuren rakkautesi kanssa. Puoliso on köyhä ja pienipalkkainen. Arki on jatkuvaa kamppailua rahan kanssa, mutta yhteiselonne on intohimoinen ja rakkautta täynnä. Myös hän on hyvä vanhempi lapsillenne.
Kerro oletko mies vai nainen ja ole rehellinen.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
A, mä en enää oikein usko rakkauteen. Tätä vois kokeilla ainakin.
Ja olen mies.
Tietenkin B, olen nainen. Tosin voisit tarkentaa, mitä jatkuva rahan kanssa kamppailu tarkoittaa.
Liika raha voisi tehdä ylimieliseksi/harhaiseksi.
B.
En vois olla onnellinen kusipään kanssa.
Haluan että luonteet sopii yhteen. :) onnellisuus tärkeintä.
Nuorena A, koska kulissit merkitsevät enemmän
Vanhempana B, koska on tullut itsevarmuutta ja mielummin kuolen köyhänä ja onnellisena kuin yksinäisenä
Valitsen tietysti rahan. Rahalla saa kaikkea, myös rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
B.
En vois olla onnellinen kusipään kanssa.
Haluan että luonteet sopii yhteen. :) onnellisuus tärkeintä.
Molemmat puolisothan olivat kivoja, lue uudelleen.
A, sillä B on varmuudella satuolento. -nainen
Rahallaa saa lapsille hyvän tulevaisuuden ja rakkaus laimenee vuosien varrella. Järjellä A, tiedä sitten valitsisiko kuitenkin B jos olisi todellinen tilanne.
B, ja sitten korjaamme talousasiat.
B.
Omat kuukaustitulot ovat kuitenkin sen verran riittävät, ettei ongelmia ole niin kauan kun itsellä on työpaikka.
Ja olen nainen.
A, paitsi etten menisi naimisiin miljonäärin kanssa, jos avioeron tullen en saisi mitään. Ainakin pitäisin huolen siitä, että minulle jäisi paljon arvokkaita koruja ja tavaroita myytäväksi.
Olen nelikymppinen nainen, joka ei ole koskaan seurustellut eikä edes käynyt treffeillä. En ole koskaan ollut kiinnostunut parisuhteista.
Vierailija kirjoitti:
B.
Omat kuukaustitulot ovat kuitenkin sen verran riittävät, ettei ongelmia ole niin kauan kun itsellä on työpaikka.
Ja olen nainen.
Vuosien varrella tuo voi syödä naista. Vierestä seurannut tuollaista tapausta missä nainen jopa julkisesti nolaa pienipalkkaisen miehensä juuri tuosta syystä.
B. Sillä edellytyksellä että on katto pään päällä ja ruokaa.
B kunhan ei ole päihdeongelmia tai väkivaltaa eli hyvä suhde, mutta rahaa vain niukemmin.
Tein aikanaan väärän valinnan. En kuunnellut sydäntäni.
Elämäni on suoraan tuosta B-vaihtoehdon kuvailusta
Olen nainen ja onnellisesti perheen perustanut elämäni rakkauden kanssa jota en rahasta toisiin vaihtaisi
A
Ihan normaalilta avioliitolta kuulostaa + on paljon rahaa.
Minulla on olleet nuo molemmat vaihtoehdot ja vieläkin valitsisin vaihtoehdon B.
A, mä en enää oikein usko rakkauteen. Tätä vois kokeilla ainakin.