Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein treffeillä porsaan narskahduksen, tiedätte kun nauraa ja tulee se possun ääni kitalaesta ja nenän kautta

Iltoja moi!
07.06.2019 |

Mies katsoi mua pitkään ja nauroi hulluna. Olisin varmaan itsekkin nauranut, mutta sattuipa omalle kohdalle, niin ei hirveästi naurattanut varsinkaan jos olisi uusintaa tulossa.
Hävettää jotenkin ja hilpeä olo samaan aikaan.
No mutta tämmöisiä mä nyt teille avauduin. Pistäkäähän paremmaksi. :)) No ehkä voi joo mutta emmä tiedä, olen kait vieläkin jonkinlaisessa "shokkitilassa". :))

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan hauskaa ja sympaattista, ei tarvitse hävetä ☺

Vierailija
2/18 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on vaan hauskaa ja sympaattista, ei tarvitse hävetä ☺

No on joo, tiedän. Mutta silti pikkasen hävettää. Oonko mä ihan hassu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen koulukaveri nauroi aina noin, se vain sai hymyjä ja iloa aikaiseksi ihmisissä. Ei kannata hävetä.

Vierailija
4/18 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri nauraa kans noin. Onhan se välillä rasittavaa kuunneltavaa, kun ei tiedä röhkiikö toinen, vai nauraako.

Vierailija
5/18 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on seksikästä. Röhki pois!

Vierailija
6/18 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta ottaisin uusintatreffit 👍

M32

Vierailija
7/18 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaveri nauraa kans noin. Onhan se välillä rasittavaa kuunneltavaa, kun ei tiedä röhkiikö toinen, vai nauraako.

No tämä oli kyllä ihan eka porsasääneni. Onkohan mulla joku piilevä possugeeni. :)

Vierailija
8/18 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on seksikästä. Röhki pois!

No kiitos siitä kun et sanonut vingu kuin sika. :D Sori mä oon vähän ottanut viiniäkin, hilpeä olo.

Vierailija
9/18 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mielummin tämä kuin pieru.

Mutta mäkin olen kyllä hävennyt omaa röhkimistä.

Vierailija
10/18 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt ton saman kuin sinä. Vahingossa röhköääni. Kerroin jätkälle kun kävin röntgenissä ja hän aluksi sanoi siihen heti perään jonkun hauskan sanan ja aloin miettimään sitä ja aloin nauraa ja nauroin normaalisti, mutta kun hän kysyi niin löyty avaimet, jotka ollu kadoksissa??? Sitten se katse ja kun nauroin, niin röhkin ja nauroin ja en voinut lopettaa nauramista.

Vierailija
11/18 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt ton saman kuin sinä. Vahingossa röhköääni. Kerroin jätkälle kun kävin röntgenissä ja hän aluksi sanoi siihen heti perään jonkun hauskan sanan ja aloin miettimään sitä ja aloin nauraa ja nauroin normaalisti, mutta kun hän kysyi niin löyty avaimet, jotka ollu kadoksissa??? Sitten se katse ja kun nauroin, niin röhkin ja nauroin ja en voinut lopettaa nauramista.

Ihana! :D

Vierailija
12/18 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Ei tuossa mitään, luonnollisia ääniä röhkäisy ja pieraisu. Ne onkin ihan hyvä ottaa esille jo heti alkuunsa. Oikea kumppani löytyy juuri noin eikä peräänny kun toinen on aito.

Tsemppiä!

Vierailija
13/18 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuntemani nainen nauraa sillälailla. Se oudosti vain lisäsi kiinnostustani.

Vierailija
14/18 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on jos joku kaulan lihas kramppaa.

Vierailija
15/18 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös joskus päässyt röhkäisy vahingossa ja sitten olen oikein urakalla alkanut röhkimään. Ensin minä nauran kippurassa tuolilla ja sitten mies on liittynyt seuraan. Lopulta molemmat nauretaan, että mitähän hittoa nyt tapahtuu. Sitten tarjoilija on tuonut laskun ja vahinkoröhkäisyt vain jatkuu. Lopulta on ollut pakko hipsiä vähän äänin pois ravintolasta. Tosi lapsellista, tiedän.

Vierailija
16/18 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mielummin tämä kuin pieru.

Mutta mäkin olen kyllä hävennyt omaa röhkimistä.

Ja piurun voi naamioida röyhtäykseksi.

Vierailija
17/18 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeastaan aika seksikästä. Joskus röhkin sängyssäkin.

Vierailija
18/18 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies lähtee baarista mukaan, vaikka röhkin ja hörnötän humalassa -se on aina hyvä, jos huumorintajua löytyy.

Mulla on outo huumori, tiedän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi