Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prisma-kyllästyminen

Vierailija
07.06.2019 |

Kävin tänään Prismassa, ja.....on se kolkko paikka.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut sama olo. Hassua. Ehkä se on se koko. Ja jonot. Ja ihmiset käyttäytyy törkeästi parkkipaikoilla.

Vierailija
2/26 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kaupasta puuttuu sielu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas näin Prismassa ilmestyksen.....pakastealtaan kanteen oli huurtunut ilmiselvä Jeesuksen kuva. Uskon että hän tulee ilmestymään juuri tuossa meidän Prismassa.

Vierailija
4/26 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut tempaistaan Prismasta. On se hieno ja pyhä mammonanpalvontapaikka.

Vierailija
5/26 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlkin on viihtyisämpi. Prisma on sellainen ostosrallihalli mättöruokapaikkoineen.

Vierailija
6/26 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma olisi tuossa kolmensadan metrin päässä, mutta kävelen mieluummin kilometrin päähän pikkukauppaan, jossa on kaikenlisäksi todella paljon kalliimpaa kaikki. Sietämättömiä paikkoja tuollaiset Prisman kaltaiset ostoshelveettenit.

Vierailija
7/26 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohti pienempiä yksiköitä, tilakauppaa, suoramyyntiä:) 

Sama terveydenhoidon kanssa.

Vierailija
8/26 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prisma olisi tuossa kolmensadan metrin päässä, mutta kävelen mieluummin kilometrin päähän pikkukauppaan, jossa on kaikenlisäksi todella paljon kalliimpaa kaikki. Sietämättömiä paikkoja tuollaiset Prisman kaltaiset ostoshelveettenit.

Kävelisit helposti sen saman kilometrin Prisman sisällä, jos etsisit jotain tuotetta...

Vierailija
9/26 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, miten Citymarket on paljon viihtyisämpi, vaikka on melko samaa tarjolla. Valaistus kirkkaampi ja hyllyvälit pienemmät = ei turhaa tarpomista.

Vierailija
10/26 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt :). Mä odotan kuin kuuta nousevaa syksyä ja sen myötä valmistuvaa Triplaa (Hki, Pasila). Sinne tulee Prisma! Mahtavaa!

Vierailija
11/26 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tehty niin keskivertokaupaksi joka ei ärsytä ketään, että on todella ärsyttävä. Ehkä joku saa kiinni mun ajatuksesta :)

Vierailija
12/26 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Prismassa halusin syödä ennen ostosten tekoa.

Ekana piti löytää tarjotin. En löytänyt.

Sitten halusin tilata Pizzaa. Mistähän sellaisen saisi tilattua ? Seisoin neuvottomana jonkun tiskin vieressä, jossa oli leivoksia ja pullaa.

Seinällä oli Pizzan kuva. Siirryin sille tiskille. Ketään ei näkynyt tiskin takana. Ahaa, tyttö tulee takahuoneesta täyttämään pullahyllyä.

Hän kehoittikin juurikin seisomaan siinä, joku tulee ottamaan tilauksen. Joo tuli henkilö ja sain tilattua sen pizzan.

Mutta, maksanko nyt ja jos niin missä mä maksan. Henkilö antoi numeron ja kertoi, että pizza tuodaan pöytään, aikaisemmin se piti itse noutaa tiskiltä kun joku piippasi. Ok ?

Mutta maksanko nyt. Joo, tuonne tulee henkilö, voit maksaa hänelle.

Ajattelin, että en jaksa nyt tätä enää. No, maksoin kuitenkin. Menin pöytään oottelemaan. Pissa tuli.

Mistä mä san haarukan ja veitsen. Ja pizzamaustetta ? Lähdin vaeltamaan siihen pullahyllykön luo. Eiiiiii, en mä tästä kyllä mitään haarukkaa löydä.

Hirvein paikka ikinä, ei järjen hiventä miten oikein toimitaan jos oikeesti haluaa jotain tilata. Se kanssakin oli niin oudossa paikassa, ettei tosikaan. Oikein piilotettu asiakkaalta.

Oksa oli sen paikan nimi. Ei hyvä !

Vierailija
13/26 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas näin Prismassa ilmestyksen.....pakastealtaan kanteen oli huurtunut ilmiselvä Jeesuksen kuva. Uskon että hän tulee ilmestymään juuri tuossa meidän Prismassa.

Kyseessä ollut Jeesus Prismus.

Vierailija
14/26 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä ollut Jeesus Prismus.

Ei vaan Ruotsin kuningas. Prisma har billiga priser varje dag!

Vierailija
15/26 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävelisit helposti sen saman kilometrin Prisman sisällä, jos etsisit jotain tuotetta...

Prisma on osuuskauppakuntoilijan asialla! Parkkihallista maitohyllylle on 400 metriä, yhteensä kaljalavojen kautta tulee kilometri kävelyä, ja kyllä askelmittari tykkää 1400 askeleesta. Pelkkä seitsemän päivittäistä käyntiä Prismassa saa aikaan 9800 askelta! Ja kun vielä Fifin käyttää iltapisulla, niin himoitut 10000 täyttyy, ja pääsee somessa jakamaan ultrasaavutuksensa! Jos taas tämä ei kiinnosta, voi sitten vain jakaa p€rsettään...  

Vierailija
16/26 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samat fiilikset torilla. Ihmiset käyttäytyvät miten sattuu, varsinkin kun on hellettä. Jonoja ja mölyä joka paikassa.

Vierailija
17/26 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmä yrittää muuttaa Suomea toiseksi.

Sen huomaa kun siellä käy.

Vierailija
18/26 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaatko vähän?

Vierailija
19/26 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on aina ahdistaneet automarketit, ovat jotenkin liian isoja. Lähellä olisi Prisma, mutta harvoin tulee käytyä kun K-supermarket on lähempänä ja huomattavasti parempi valikoima elintarvikkeissa. Prisma olisi halvempi, mutta aina jotain jää puuttumaan ja autottomana en viitsi lähteä moneen kauppaan vaan mieluummin säästän aikaa ja käyn yhdessä, vaikkakin vähän kalliimmassa. Ei se hintaero kuitenkaan niin iso meidän perheen ostoksissa ole.

Vierailija
20/26 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaatko vähän?

Työntekijöitä kun katsoo, näkee keitä suositaan.