Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuja miksi paino ei putoa!?

Vierailija
07.06.2019 |

Alkaa turhauttaa. Olen aina ollut normaalipainoinen, liikunnallinen ja syönyt ihan normaalisti / terveellisesti. Jossain kohtaa viime vuonna paino lähti nousuun ja olen yrittänyt vaikka mitä niin ei tapahdu juuri mitään. Nyt olen kokeillut viikon 1000kcal ja alhaisia hiilareita, enkö tunne edes nälkää mikä on jännä juttu sillä aktiivisuuteni pyörii 200% ja sen mukaan kulutukseni olisi n.2500kcal.
Kaikki vaatteet kiristää ja ahdistaa koko kesä tämän takia.
Kilpparit on ok.
Tämä alkoi viime kesän jälkeen, jouduin silloin äkilliseen leikkaukseen ja sain 1,5kk kahta laajakirjoista antibiootti mm.vankomysiinia, ciprofloksatiinia, flagylia.
Voiko antibiootit aiheuttaa tämän?
Onko jotain kokeita joilla voisi todeta mikä tämän aiheuttaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin liian vähän kaloreita. Kroppa oikeasti menee jumiin, kun syö liian vähän. Lisäksi pelkät kalorit ei sano mitään, riippuu paljolti myös ravinnon laadusta, putoaako sillä paino vai ei.

Vierailija
2/6 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, että syöt liian vähän ja vääränlaista ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen tähän asti syönyt 1500-1800kcal päivä ja paino vaan nousee. Nyt olen syönyt kaksi salaattia ja kaksi kananmunaa ja proteiinijäätelön päivässä. Ja juon vettä / vichyä 2-3litraa päivässä

Vierailija
4/6 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olen tähän asti syönyt 1500-1800kcal päivä ja paino vaan nousee. Nyt olen syönyt kaksi salaattia ja kaksi kananmunaa ja proteiinijäätelön päivässä. Ja juon vettä / vichyä 2-3litraa päivässä

Mitä, jos söisit ruokaa, ja jättäisit noi proteiinijäätelöt syömättä.

Kananmunat on toki hyvää ravintoa, mutta tarvitset muutakin.

Vierailija
5/6 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä maitohappobakteerivalmisteita söit noiden antibioottien aikana ja niiden jälkeen?

Läskeillä on yleisesti ottaen paskempi suolistomikrobikanta, joten kannattaa hankkia joku 7- tai 11-kantainen maitohappobakteerivalmiste ja syödä sitä vaikka vuosi. Ehkä painokin alkaa laskea tai ainakaan maha ei ole koko ajan turvonnut pallo.

Vierailija
6/6 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä maitohappobakteerivalmisteita söit noiden antibioottien aikana ja niiden jälkeen?

Läskeillä on yleisesti ottaen paskempi suolistomikrobikanta, joten kannattaa hankkia joku 7- tai 11-kantainen maitohappobakteerivalmiste ja syödä sitä vaikka vuosi. Ehkä painokin alkaa laskea tai ainakaan maha ei ole koko ajan turvonnut pallo.

En syönyt mitään mh-bakt. Olin sairaalassa suurimman osan ajasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän