Lue keskustelun säännöt.
Ärsyttävin pukeutumispiirre
24.05.2006 |
minulla herää välittömästi inhonpuistatukset ja suuret epäilykset aikuisen ihmisen (niin miehen kuin naisenkin) kypsyystasosta, mikäli näen käyttävän lippalakkia väärinpäin. Usein kyseessä on vielä joku kalja- tai tupakkalogoinen lippis :whistle:
oikeesti: ON säälittävää!
sit ehkä vielä kuljetaan takki auki (talvellakin) ja kädet housuntaskuissa..
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eli tällainen solarium + ruiskurusketus, etenkin keskellä talvea.
Hiustne kaksiväri värjäys.