Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeän olla uikkareissa

Häpeäpilkku
07.06.2019 |

Näin on ollut aina. Olen 14-vuotiaasta saakka hävennyt. Syyt ovat vaihtuneet mutta tunne pysynyt.
Häpesin ennen pieniä rintojani, sitten läskejä ja karvoitusta. Nyt jopa varpaitani. Ja ikää on 37... Mitä minun tulisi tehdä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat ovat jees. 

Vierailija
2/8 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä häpeilet ?! Minä olen vähän pullukka mutta en todellakaan häpeä kulkea uikkareissa , minulla on bikinit ja niissä pyörin rannoilla ja uimassa jne :D Olen tälläinen kuin olen, aivan sama mitä muut minusta aattelevat, se on heidän ongelma, ei minun! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varpaita? Mitä ihmettä, miten ne liittyy uikkarrihin?

Vierailija
4/8 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä minun tulisi tehdä?

Hankkia terve itsetunto.

99.99999999% maailman ihmisistä ei kiinnosta, miltä sinun varpaasi näyttävät.

Vierailija
5/8 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä uikkareihisi peruna. (...huom. etupuolelle)

Se kasvattaisi upeasti ja helposti  itsetuntuntoa, koska kaikkihan luulevat että s komea kalusihan se vain  siellä  uikkareissasi. (hih,hih...)

Näin seksuaalisen sekoilun aikaan tuo olisikin varmaan monen mielestä mainio kesäpila huumorintajuisille... 

Vierailija
6/8 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen aina hävennyt. Pieniä rintoja, löysiä reisiä, karvoja ja varpaita! Haluaisin eroon tästä häpeästä ja tajuan, että se on ihan turhaa. Mutta miten?

Vierailija
7/8 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä samaa täällä. Iän mukana tosin tullut välinpitämättömämmäksi eli "rohkeammaksi".

Vierailija
8/8 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu ja olen mies. Häpeän tiettyjä kohtia vartalossani, ehkä vähän karvoitusta ja jopa varpaita. Ja ikää saman verran kuin ap:llä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme