Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mullaon PAHA MIELI:(

Vierailija
24.05.2006 |

yksi entinen työkaveri (luulin että olimme hyviä kavereita) ei vaivaudu edes vastaamaan mun meiliin :(( olen yrittänyt olla sille tosi mukava. inhooko se mua vai mitäö????

:(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hänellä jotain niin suurta omassa elämässä, ettei ole ehtinyt? Tai mailiossu vaihtunut?

Vierailija
2/4 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vahingossakaan ole tehnyt mitään pahaa hänelle, jotenkin tulin TOSI, TOSI surulliseksi kun ei voi edes vastata. eipä tosin ole soitellutkaan mulle sen jälkeen kun muutettiin toiselle puolen suomea :((

olen niin herkkä, että mietin koko ajan, mitä olen mahtanut tehdä väärin, mikä minussa on vikana, inhoaako mua jne??

ap:((((

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin siihen tulokseen, että työkaverit ovat kateellisia koska jäivät vanhaan työpaikkaan pikkupaikkakunnalle, työpaikalla vielä aika huono henki. Minä taas pääsin yhteen Suomen suurimmista firmoista töihin pk-seudulle.

Tai sitten heitä ei enää vain kiinnostanut pitää minuun yhteyttä. Noh, eipä tuo haittaa, silloin se vähän harmitti.

Tsemppiä ap:lle, ei se sinusta kuitenkaan johdu. Ehkä ex-työkaverillasi tosiaan on vain huono elämäntilanne tms.

Vierailija
4/4 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vain kiireinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän